Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestreninger


Wanderlust

Recommended Posts

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Vet ikke hvorfor du ikke gidder Frognerparken Monica, tenkte ikke på å være oppi alle andre uansett. Men eneste ønsket er å ha et sted som er litt nærmere Oslo vest, samme hvor for min del. Har bare alltid kjørt ut til Oslo øst o.l og hadde blitt glad om noen gadd å kjøre litt andre vei også. Men det er sikkert totalt urealistisk. :whistle:

Uansett, dett viktigste for meg er at det blir trening. Akkurat nå er jeg syk etter fellestreninger :)

Så jeg er egentlig med hvor som helst. Men Furuset er faktisk nærmere meg enn Ekeberg. Grefsen er også kjempefint!

Edit: Maridalen er også et alternativ! :)

Bruker ca 40 min til Ekeberg, litt er pga kø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor du ikke gidder Frognerparken Monica, tenkte ikke på å være oppi alle andre uansett. Men eneste ønsket er å ha et sted som er litt nærmere Oslo vest, samme hvor for min del. Har bare alltid kjørt ut til Oslo øst o.l og hadde blitt glad om noen gadd å kjøre litt andre vei også. Men det er sikkert totalt urealistisk. :whistle:

Uansett, dett viktigste for meg er at det blir trening. Akkurat nå er jeg syk etter fellestreninger :)

Så jeg er egentlig med hvor som helst. Men Furuset er faktisk nærmere meg enn Ekeberg. Grefsen er også kjempefint!

Edit: Maridalen er også et alternativ! :)

Bruker ca 40 min til Ekeberg, litt er pga kø.

Om Furuset er nærmere så er jo det også et alternativ :) (ikke så orientert på alle steder)

Evt. rulere mellom Furuset og Bogstad? (for det finnes vel mer sentrale steder enn Ekeberg?) Og ja, Maridalen går jo også.

PS: Jeg bor rett ved *Marie* så vi har samme reiseveier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har folk bil, eller er det noen som tar offkom.?

Det er jo to friområder i nærheten av Grefsen som er lite brukt, Isdammen og Grefsenkollen. Bruker dem begge selv til trening med hundene, og har aldri sett noen andre der. Men det er ganske dårlig offkom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på det meste så lenge det går an å komme dit med kollektiven. Grefsen høres ikke dumt ut. Meeen jeg har ikke helt stemmerett, for jeg blir bare å se annenhver gang ca. Har så mye å gjøre på studiene om dagen at jeg ikke kan reise to timer en vei for å trene hund hver uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også avhengig av kollektiven. Maridalen hadde vært toppen av lykke, men jeg overlever egentlig om jeg bare kan komme meg dit med kollektiven og det ikke er altfor tungvindt..

Grefsen hadde også vært fantastisk, det er jo bla en diiger gresslette nedenfor Skeid med trikk, tog og bussforbindelse.

Eller tror jeg at jeg kan overleve Ekeberg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok dessverre ikke noe av :hmm: Han bestemte seg plutselig for å selge dersom budrunden blir høy nok, og jeg tar ikke sjansen på å bare få bo der et halvår.

Åh, så dumt :(

Men jeg har i hvertfall èn plass i bilen fra lillestrøm. Og håper flest mulig kan være med (og rulering på hvor treningene skal være har man dårlig erfaring med :P , så fast sted, dag og tid er det beste).

Jeg foreslår Ekeberg, og ikke fordi det er så nærme meg. Er ikke lengre unna meg enn det er for de som bor ved eiksmarka. Jeg ønsker at flest mulig skal få vært med, og da kanskje fra de som bor litt andre veien også. Og vi hadde godt oppmøte på Ekeberg i høst (mens det ennå var mulig å trene der).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da blir det Ekeberg.

Kanskje moderator kan forandre tittelen til fellestrening Ekeberg torsdager e.l?

Hvis flere enn meg har lyst til å trene to dager i uka kan jeg lage egen tråd med en trening til, man, tirs, el. ons, enten på Grefsen, Maridalen, Bogstad, Frognerparken e.l.

Men det kan hende det blir for mye med to, så fint å få tilbakemelding opå om det kan være aktuelt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil gjerne være på fellestreninger, det trenger vi virkelig nå :)

Torsdager er i utgangspunktet en dårlig dag for min del, men vi får dukke opp så ofte vi kan. Onsdager hadde vært optimalt :whistle:

Vi er avhengig av kollektivtrafikk - Ekeberg er forsåvidt ikke mer tungvint enn en del andre steder som er nevnt her, dog tar det ofte tid på grunn av trafikk og det er gjerne trangt om plassen på bussen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:whistle: Jeg skal på møte... Og jeg kan ikke love noe for neste torsdag heller, for da har jeg en småviktig presentasjon tidlig fredags morgen. Og etter der har jeg biologiprøve dagen etter, så jeg må se hvordan jeg ligger an.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...