Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff/trening i påsken


Wanderlust

Recommended Posts

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Marianne: Du kan låne litt plass på grillen min for jeg har en sånn kembo pga at de ikke hadde de vanlige små i butikken i dag.

Gleder meg jeg også,men gruer meg også litt da det ikke er så mange jeg kjenner som kommer,men blir hyggelig og stifte nye bekjentskaper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ingen har et hinder med konkurransemål, kan jeg slenge med mitt (det er noe smalt).

Akkurat det er vi ikke så nøye på :P Jeg ble frastjålet mitt i fjor og har ikke mulighet til å trene på det hjemme nå, så det trengs virkelig ettersom vi liksom ikke kommer oss noe sted på treninger for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det er vi ikke så nøye på :P Jeg ble frastjålet mitt i fjor og har ikke mulighet til å trene på det hjemme nå, så det trengs virkelig ettersom vi liksom ikke kommer oss noe sted på treninger for tida.

Da skal jeg stappe det i bilen imorgen. Så får folk hoppet så mye de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marianne: Du kan låne litt plass på grillen min for jeg har en sånn kembo pga at de ikke hadde de vanlige små i butikken i dag.Gleder meg jeg også,men gruer meg også litt da det ikke er så mange jeg kjenner som kommer,men blir hyggelig og stifte nye bekjentskaper :D

:banana: Tanx!

Noen som har med hinder?

Jeg har hinder liggende i bilen, så hvis Nirm tar med sitt også, så har vi to. Sikkert greit det når vi er så mange :)

Jeg satser på å kjøre jeg, siden ulyden er borte. Går sikkert fint :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nirm og damene :ahappy:

Husker ikke helt veien, lenge siden jeg har vært der. Får sjekke kartet før jeg drar, så kommer jeg vel fram. Sånn to timer etter alle andre. (Bare for å ha litt selvironi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, han derre Kitano er unnskyldt, for han bor tross alt i Sandnes-området. Og Tore og Espen menger seg kanskje ikke med den gemene hop. :ahappy:

Det har vært flere gutter innom sonen gjennom tidenes løp, men dere skremmer vekk de alle sammen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...