Gå til innhold
Hundesonen.no

Akutt innbilt svangerskap?


Recommended Posts

Var ho vetrinær i går for vaksinering osv... Og ettersjekk etter kraftig urinveisinfeksjon. Vetrinæren undersøkte tispa skikkelig! :)

Men idag begynte tispa å PLUTSELIG å forbarme seg over en snurre sprett pipeleke, som den har hatt siden den var liten valp. Hun piper mye rundt den, slikker litt på den og plutselig biter litt i den.. Også glemmer hun den liksom, for så å gjenta samme greia.. Voldtsomt til piping osv.... Leken har ligget tilgjengelig for tispa hele tiden, men den har ikke vært noe intressan inntil idag.

Det er værtfall 1,5mnd siden endt løpetid. Skal jeg gjøre noe med oppførselen? Ta bort leken? Eller bare la hun holde på slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke enig. ta fra alt som hun oppfatter som valp, aktiviser henne mer (selv om hun antageligvis ikke er veldig motivert for hjernearbeid- gå heller turer etc), om nødvendig kutt litt ned på matrasjon. Dette sørger i hvertfall for at min ene tispe som blir innbildt etter HVER løpetid har vist disse tegnene over kortere tid nå. I motsetning til over 2-3 mnd tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...