Gå til innhold
Hundesonen.no

Teo


Mardina
 Share

Recommended Posts

Er vel på tide å presentere den "nye" hunden min:)

Teo er en blandingshund(fuglehund/elghund), som nå har bodd her hos meg i en uke:) Han er en omplasseringshund, som jeg overtok privat. Han er i skrivende stund 11 mnd, så han blir 1 år neste mnd:)

Han er en liten skøyer, som tydligvis synes det er gøy å tygge i stykker ting. Så ting jeg ikke vil ha ødelagt, må jeg gjemme dem unna :lol:

Etter å ha vært uten hund i vel 3 år, er det godt å ha hund i huset igjen:) Vi koser oss masse sammen:)

Først og fremst skal han være en kosehund, så får vi se hva vi evt finner på etterhvert:)

Så et bilde. Det er bare mobilbilder, så derfor er det ikke den beste kvaliteten på dem. Fikk bare lastet opp det ene bildet, da de andre jeg prøvde å legge inn ikke ville bli godkjent... :hmm:

post-2157-0-11025500-1301594762_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen:) Får visst ikke til å legge inn flere bilder nå.... :icon_confused: Får bare opp at jeg ikke har tillatelse til å laste opp filtypen eller at bildet er for stort... :icon_confused: Skjønner ikke hvorfor, og ikke har jeg særlig peilig på sånn bilderedigering... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Nåh, så skjønn med det norske flagget da! :ahappy:

Vet du hva slags fuglehund det er i ham?

Vil tippe noe korthåret noe i hvert fall, hehe.

Jeg vet ikke så mye om fortiden hans, desverre. Men jeg tror nok det er en eller annen støver-type i han, med tanke på de fargene han har. Ser ikke veldig mye elghund i han hvert fall, bortsett fra at han har litt "bukser" på bakbeina og litt gråskjær i pelsen innimellom... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...