Gå til innhold
Hundesonen.no

Mysen området


Escada

Recommended Posts

Hei Hei,

Det er enda en stund til men hehe jeg liker å være tidlig ute.. :lol:

Senest i slutten av Februar kommer jeg og min søte 3år gamle staffe tispe til å flytte til Mysen, og jeg lurer på om det er noen som bor i området som har lyst på en turkompis??

Jeg har dessverre ikke bil, men kan alltid sette meg på toget for å komme til andre steder i nærheten..

Escada som frøkna mi heter er veldig glad i å leke med store hann hunder og leker gjerne også med lekne tisper..

Tisper som er veldig dominante og som vil yppe til bråk med andre tisper går dessverre ikke så bra..

Håper det er noen som har lyst til å gå tur med oss når vi flytter på oss.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor ikke jeg i Mysen, men jeg har da iallefall bil :lol: Har dessverre ikke stor hanhund, men han godt vant til å leke med andre store hunder :D Vet at 2 til med grand danois bor i Skiptvet som ikke er så langt unna. Vi har noen ganger treff med litt tur og leking så det er bare å joine :lol:

Velkommen til Østfold når den tid nærmer seg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor ikke jeg i Mysen, men jeg har da iallefall bil :hmm: Har dessverre ikke stor hanhund, men han godt vant til å leke med andre store hunder :) Vet at 2 til med grand danois bor i Skiptvet som ikke er så langt unna. Vi har noen ganger treff med litt tur og leking så det er bare å joine :lol:

Velkommen til Østfold når den tid nærmer seg :)

Og jeg kan også sette meg på toget, så det er ingen problem..

Så hyggelig at det er litt hundemiljø i området, bor i Oslo nå og her er det jo ganske så stort hundemiljø så det er en ting jeg har tenkt en del på hvordan vil bli når vi flytter.

Vi joiner veldig gjerne på turer og treff. :)

Tusen takk for velkomst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Askim, har en veldig snill og grei liten dvergschnauzer tispe, og blir gjerne med på turer når det passer. Er alene med to barn og i jobM, så ikke bestandig det passer. Men blir gjerne med når jeg har barnefri :ahappy:

Så hyggelig, da tar jeg kontakt når jeg har flyttet så finner vi dager som passer.. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg vil gjerne være med på tur og lek, har ei Aussi tispe på 3år og en Border Collie hann på 6år. Bor på Ørje nå, men flytter til Skiptvet i løpet av våren :-)

ps: er det mulig å få varsel når denne tråden får nye innlegg? Har forsøkt å finne en slik en knapp, men uten hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...