Gå til innhold
Hundesonen.no

Oslo - Korsvoll


Nano

Recommended Posts

Jeg har flyttet opp hit for ikke så lenge siden. Så jeg lurer på om det finnes andre hundeeiere som bor her oppe og kanskje kunne tenkt seg å la sin hund hilse/leke med min kastrerte tispe på 17 måneder? Hun går greit med unghunder på sin egen 30 cm lave størrelse og ellers voksne hunder :lol:

Hvis noen evnt har tips om ting som foregår her oppe, så tas det gjerne i mot det også. Jeg vet allerede om Oslo og omegn hundeklubb, men de virker så veldig flinke. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flyttet opp hit for ikke så lenge siden. Så jeg lurer på om det finnes andre hundeeiere som bor her oppe og kanskje kunne tenkt seg å la sin hund hilse/leke med min kastrerte tispe på 17 måneder? Hun går greit med unghunder på sin egen 30 cm lave størrelse og ellers voksne hunder :lol:

Hvis noen evnt har tips om ting som foregår her oppe, så tas det gjerne i mot det også. Jeg vet allerede om Oslo og omegn hundeklubb, men de virker så veldig flinke. :blink:

Oslo og omegn, og Stovner hundeklubb er de to aktive hundeklubbene i Oslo, med unntak av rasespesifikke klubber. Stovner trener på Hellerudsletta.... Har meldt oss inn i oodk, har vært der et par ganger, og det er vel greit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du noe om hvor pålagt det er å ha bronsemerke hvis man melder seg inn og er med på lydighet på tirsdager? Det eneste vi er gode på innen lydighet, er innkalling, "bli" uten forstyrrelser og at hun går pent når jeg sier det, heh. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du noe om hvor pålagt det er å ha bronsemerke hvis man melder seg inn og er med på lydighet på tirsdager? Det eneste vi er gode på innen lydighet, er innkalling, "bli" uten forstyrrelser og at hun går pent når jeg sier det, heh. :blink:

Jeg tror ikke de krever bronsemerket for å delta på lydighet, bare agility. Man må selv ha et mål for hva man vil jobbe med. Det er ingen dressurkurs/valpekurs i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var der, virket det som om de jobbet med de samme greiene. Så det er greit å melde seg inn for så å kjøre sitt eget løp? Det hadde jo vært bra med trening med andre hunder rundt oss. Så synd at de ikke planlegger kurs i høst, det hadde nok vært nyttig for meg uansett. Jeg har vært på noen kursdager, så jeg vet hva jeg vil/skal gjøre med enkelte ting heldigvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...