Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny overnatting i Skiptvet


armagnac

Recommended Posts

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Helga 24-25 og helga etter er ledige, i august er det jo valpeshow et sted i østfold vi skal på! (morokulien elns.. ja vi er totalt lost og skal kjøre på gps :whistle: )

Morokulien :whistle: Hvor i Østfold er det?? ja er en del show, så får velge helger i mellom utstillingene :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi også sniker oss med :whistle: Men jeg har en bikkje som kan være litt bitch da :wave: Pleier å være grei når de er løse, men i bånd er hun en dritt..!

Hadde vært koselig om du blei med :wave::lol: De er jo løse (på et meget stort inngjerdet område) og ingen av våre (GD'ene) svarer på slik småbittching :whistle: Så det blir nok en fin overnatting uansett :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært koselig om du blei med :whistle: :whistle: De er jo løse (på et meget stort inngjerdet område) og ingen av våre (GD'ene) svarer på slik småbittching :icon_cry: Så det blir nok en fin overnatting uansett :wave:

Hmmm... Jeg må fikse meg et telt da, men det har jeg tenkt til å kjøpe meg uansett.. Hmmm... Må sjekke ut det med datoen altså! Veldig fristende :wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Jeg må fikse meg et telt da, men det har jeg tenkt til å kjøpe meg uansett.. Hmmm... Må sjekke ut det med datoen altså! Veldig fristende :whistle:

Ja, må nesten gjøre det da :wave: Får håpe datoen passer :whistle: Koselig med masse fine hunder som leker og koser seg, mens vi jentene griller og prater :icon_cry::wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må nesten gjøre det da :wave: Får håpe datoen passer :wave: Koselig med masse fine hunder som leker og koser seg, mens vi jentene griller og prater :whistle::lol:

Da skal jeg finne ut av det i morgen tror jeg :icon_cry: Åååh, nå har jeg skikkelig lyst altså! Og bikkja er for det meste snill altså :whistle:

Jeg veit forresten ikke hvor skiptvedt er da, annet enn at det er i Østfold?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg finne ut av det i morgen tror jeg :whistle: Åååh, nå har jeg skikkelig lyst altså! Og bikkja er for det meste snill altså :whistle:

Jeg veit forresten ikke hvor skiptvedt er da, annet enn at det er i Østfold?!

Går nok så bra så, er ikke hysterisk for litt knuffing :lol:

Hvor kjent da?? For du kommer med Moss/Horten fergen du da :wave: I følge gule sider følher du riksvei 115 hele veien :) Mener det står skiltet mot Skiptvet fra Moss :)

Eller er adressen du skal til Stokkebekkveien 184, hvis du eventuelt har gps eller kjører etter gule sider :icon_cry: Kan også møte deg i sentrum :wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok så bra så, er ikke hysterisk for litt knuffing :)

Hvor kjent da?? For du kommer med Moss/Horten fergen du da :whistle: I følge gule sider følher du riksvei 115 hele veien ;) Mener det står skiltet mot Skiptvet fra Moss :icon_cry:

Eller er adressen du skal til Stokkebekkveien 184, hvis du eventuelt har gps eller kjører etter gule sider :whistle: Kan også møte deg i sentrum :wave:

Ja Horten/Moss er vel det kjappeste :wave: Åssen er det med hund der? Må hun bare stå i bilen da?

Hummhumm... Jeg har ikke gps, men pleier å være ganske god på veibeskrivelser! Ellers tar jeg også gjerne imot litt hjelp ja :lol: Hehe! Vi kan jo se på det når det nærmer seg :)

Jeg må sjekke kart og litt sånt, men det gjør jeg på jobben i morgen for har en pc som henger seg bare man ser hardt på den, her hjemme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Horten/Moss er vel det kjappeste :wave: Åssen er det med hund der? Må hun bare stå i bilen da?

Hummhumm... Jeg har ikke gps, men pleier å være ganske god på veibeskrivelser! Ellers tar jeg også gjerne imot litt hjelp ja :whistle: Hehe! Vi kan jo se på det når det nærmer seg :icon_cry:

Jeg må sjekke kart og litt sånt, men det gjør jeg på jobben i morgen for har en pc som henger seg bare man ser hardt på den, her hjemme :lol:

Er eget hunderom på fergen :) Er god veibeskrivelse på gule sider, eller så skal jeg hjelpe deg med veien på pm :whistle::wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Horten/Moss er vel det kjappeste :wave: Åssen er det med hund der? Må hun bare stå i bilen da?

Hummhumm... Jeg har ikke gps, men pleier å være ganske god på veibeskrivelser! Ellers tar jeg også gjerne imot litt hjelp ja :whistle: Hehe! Vi kan jo se på det når det nærmer seg :whistle:

Jeg må sjekke kart og litt sånt, men det gjør jeg på jobben i morgen for har en pc som henger seg bare man ser hardt på den, her hjemme :wave:

vi kan jo ev dra sammen da. ie. kjøre sammen. Thorstein (bedre halvdel blir med på tur) og jeg har GPS i bilen, og vi kan jo bare møtes ved horten ferja :lol: helt ok hunderom med vannskåler og vask etc på ferja. Også kan vi kjøre ilag oppover :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kan jo ev dra sammen da. ie. kjøre sammen. Thorstein (bedre halvdel blir med på tur) og jeg har GPS i bilen, og vi kan jo bare møtes ved horten ferja :whistle: helt ok hunderom med vannskåler og vask etc på ferja. Også kan vi kjøre ilag oppover :whistle:

Da kan jo jeg bare kjøre bak dere fra moss da :wave: Og så kan vi jo ta ferja sammen :icon_cry: Hvor i Vestfold bor dere forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vear/nøtterøy. så kjører ifra Tønsberg :whistle:

er jo bare å bestemme hvilken ferje vi satser på å ta:P (tidtabellene er på nett) også møtes vi på hunderommet ;-)

Det høres ut som en idè altså :whistle: Nå må jeg bare finne ut om jeg faktisk kan nå da :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...