Gå til innhold
Hundesonen.no

valpen min trenger sosialisering.


jma

Recommended Posts

Jeg har en meget eplekjekk valp på 4 1/2 mnd som trenger å sosialiseres med andre hunder. gjerne voksene hunder som er flinke til å si ifra på en ordentlig måte når nok er nok. :)

Han er av ganske stor rase, og veier nå 25 kg. så kanskje greit om det er bittelitt størrelse på den andre hunden.

Noen som kan hjelpe til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Du kan velge mellom en boxertispe som er flink med valper, men som (kan være) flink til å si ifra hvis den er for irriterende, eller en bullmastiffhannhund som også er flink med valper, men som begynner å bli gammel, og som ikke finner seg i noe tull. Han har i tillegg veldig godt språk, på tross av haleknekken. Tispa er litt mer usikker (ikke så veldig når det kommer til valper, da), og ho kan finne på å knurre og logre samtidig, ho er veldig bråkete i leken. Jeg har også en basenjivalp som IHVERTFALL ikke finner seg i noe tull, ho hyler leeeenge før ho får vondt, og ho har ikke noe imot å henge i leppa med pirayatennene dersom det blir for mye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra! :)

tror voksene hunder er best. så jeg tar gjerne boxertispe eller bullmastiffhanne. :)

er det noen steder i nærheten der du bor som vi kunne hatt dem løse da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...