Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundevenner i akershus?


wenche89

Recommended Posts

Så bra:) vi kan slippe hundene der:) Men det er folk som går turer å sånn der da. Jeg vet om et sted i "skogen" som kan være bedre, men jeg må bare gå dit en tur først så jeg får se hvor mye snø det er der:) da er det 15 min å gå først på grusvei med veldig lite trafikk:)

aha, men går gjerne en litten bit jeg :wub: ellers vil berta mi sikkert bort å hilse på folk :aww::whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

:P;) Vi får ikke vært med på lørdagen alikevel :P:P Vi har blitt bedt med til familiens herregård i sverige, og denne helgen er den eneste som passer på veldig lenge. Så da drar vi dit i morgen istedenfor :) Og jeg som hadde gledet meg så fælt til å møte dere! :P

Men kan dere love meg at det blir ett treff til ganske snart da vi også kan være med?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;):P Vi får ikke vært med på lørdagen alikevel :P:P Vi har blitt bedt med til familiens herregård i sverige, og denne helgen er den eneste som passer på veldig lenge. Så da drar vi dit i morgen istedenfor :P Og jeg som hadde gledet meg så fælt til å møte dere! :)

Men kan dere love meg at det blir ett treff til ganske snart da vi også kan være med?? :P

Det var veldig synd:( Men kan vi ikke prøve på å ha et treff endten hver helg eller annehver helg?:P Passet det ikke på sødag for deg heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, dere må ikke utsette treffet bare fordi vi ikke kan være med, vi tar det bare igjen senere :P Og neste helg er det utstilling, og regner med TonjeRA og Armagnac skal på den samme utstillingen?

men vi kan jo prøve å få til ett treff til den siste helgen i feb for eksempel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;):P Vi får ikke vært med på lørdagen alikevel :P:P Vi har blitt bedt med til familiens herregård i sverige, og denne helgen er den eneste som passer på veldig lenge. Så da drar vi dit i morgen istedenfor :P Og jeg som hadde gledet meg så fælt til å møte dere! :P

Men kan dere love meg at det blir ett treff til ganske snart da vi også kan være med?? :)

det var synd :P men du får kose deg, blir sikkert koselig på herregården også :P og fler treff blir det sikkert :P er jo bare så koselig å bli kjent med nye hundefolk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, dere må ikke utsette treffet bare fordi vi ikke kan være med, vi tar det bare igjen senere :P Og neste helg er det utstilling, og regner med TonjeRA og Armagnac skal på den samme utstillingen?

men vi kan jo prøve å få til ett treff til den siste helgen i feb for eksempel? :)

Stemmer...13. februar er vi på letohallen, men 14. er vi ledige da...;)Samme med siste helga i februar...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, dere må ikke utsette treffet bare fordi vi ikke kan være med, vi tar det bare igjen senere :P Og neste helg er det utstilling, og regner med TonjeRA og Armagnac skal på den samme utstillingen?

men vi kan jo prøve å få til ett treff til den siste helgen i feb for eksempel? :)

Jeg kan muligens være med siste søndag i fabruar. Spørsmålet blir da hvor det blir, og om det er mulighet for ei uten lappen å komme seg dit.

Edit: Hadde vært koselig med noe fast ja. Da er en ukedag eller søndag det som passer best for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, sted som passer for alle ordner vi:) Men er søndager passe dag for folk og treffes:)?

Søndag skal gå fint ja :P blir spennende å se om man finner fram, ikke så veldig lokalkjent i Lillestrøm :P veit hvor Hööks er da :)

Blir det kl. 14 på søndag i steden?? eller blir det fast på søndager etter denne helga?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir treff på lørdag:) Men sånn framover så blir det søndager:) Om det blir hver søndag eller annehver er opp til dere:) Kommer ann på hvem som ønsker hva:) Jeg er med uansett:)

Flotters :) jeg dukker nok opp, så sant det ikke er utstilling :P være sosial med de som har samme interesse, kan lære mye av det :P Hundene har også utrolig godt av det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det trur jeg også! Så er det jo hyggelig å bli kjennt:) Skal jo selv drive med utstilling hvis milo vokser som hun skal, da er det greit å kjenne noen som kanskje skal på samme sted osv:) Gleder meg masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi blir en eller annen gang også:P Hvis det er plass til flere ;) Men jeg finnes heller ikke kjent i det område dere skal ha treff :):P

Du er hjertelig velkommen:) Vi skal finne enkle plasser så alle kommer fram:) Gleder meg til og hilse på:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal besøke ei venninne som ikke bor altfor langt fra lillestrøm i helga.. Hu har en miniatyr bullterrier valp/unghund og en blandings hund.. Skal høre om hun kunne tenke seg å bli med på treff :):P

Ja, det hadde vært veldig hyggelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi gått tur og utforsket et sted som passer bra for grilling og masse hunder:) Hvis dere kjører til "fredheim Skole" en gammel nedlagt skolebyggning med stor parkeringsplass så går vi derfra:) Adr dit er Losbyveien 141, 1475 Finstadjordet:) Vi møtes der kl 14.00:) Ble det bål eller engansgrill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi gått tur og utforsket et sted som passer bra for grilling og masse hunder:) Hvis dere kjører til "fredheim Skole" en gammel nedlagt skolebyggning med stor parkeringsplass så går vi derfra:) Adr dit er Losbyveien 141, 1475 Finstadjordet:) Vi møtes der kl 14.00:) Ble det bål eller engansgrill?

da plotter vi det inn på gps'n :innocent: best futt i vanelig bål eller?? jeg kan i hvertfall ha med en del ved :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Morsomt, Phoenix har jeg jo møtt flere ganger, og dømt i rallyringen. Velkommen tilbake!
    • Får prøve meg på å bli sonis igjen var aktiv med en annen bruker for relativt mange år siden (typ 10 år?😅). Og kan faktisk melde meg inn i valpegjengen for 2024 med Krim på 11 uker etter Australian Mates Go For It "Alva" og Cefeus Blazing Phoenix II "Phoenix". 
    • Anbefaler Perfect Image. Du finner dem på facebook under Perfect Image Rough & Smooth Collies. Ellers synes jeg at Kennel NoorWay ser ut til å ha fine hunder.  Vær nøye med å velge en oppdretter som fokuserer på gemytt er mitt tips. Mulig @Tine Kristine Lindbeck har noen gode råd, hun er muligens litt mer orientert i Collie-verdenen en det jeg er akkurat nå. 
    • @Perfect Image collies har vært aktiv her inne, men usikker på om hun fortsatt driver. Nettsiden jeg fant har ikke vært aktiv på mange år ihvertfall. Ellers er nok raseklubben, og rasegrupper på Facebook, gode steder å lete. De fleste legger nok også ut kull på finn.no dersom de har valper å selge. NKK har vel også en registreringsside for kull nå.
    • Vær hilset, hundeeiere! Jeg er ny her, så mulig jeg poster dette på feil sted 🤔 For tiden er jeg på jakt etter en langhåret collievalp. Jeg har ønsket meg hund i flere år nå, og har de siste månedene gått flere runder og funnet ut at jeg er klar for å ta det store steget. Jeg synes det er noe utfordrende å få oversikt over oppdrettere av rasen her i landet. Norsk Collie Klubb har en oversikt, men den er under oppdatering, og har vært det en stund nå. Jeg har kontaktet flere av oppdretterne på den gamle listen, men uten hell. Jeg har også kontaktet NCK og spurt litt, men i påvente av svar, tenkte jeg at jeg kunne se om noen her har tips eller råd. Det virker som et fint sted, dette her! Forøvrig er det verdt å nevne at jeg er klar over at man ikke bare kan kjøpe valp på dagen, og at ventetiden gjerne kan være lang, alt avhengig av. Likevel har jeg et håp om å kunne skaffe valp denne sommeren, nå som jeg har en ferie på to og en halv måned i vente. Hvis noen av dere har anbefalinger rundt forskjellige oppdrettere, hva man bør se etter med collie, hva man bør være obs på, eller andre innspill, er det bare å fyre løs. Til info, holder jeg til 45 minutter fra Bergen, men reiser glatt annetstedt for å hente valpen min  Håper å høre fra dere 👋  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...