Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur i Oslo?


Martine

Recommended Posts

Den er grei :whistle: Jeg bor på Grefsen... Vet ikke om du vet hvor det er? Kan evt få noen til å kjøre meg til deg eller noe? Med mindre det er veldig mye trafikk på den tiden. Må uansett bli kjørt om jeg skal ha med begge hundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei :whistle: Jeg bor på Grefsen... Vet ikke om du vet hvor det er? Kan evt få noen til å kjøre meg til deg eller noe? Med mindre det er veldig mye trafikk på den tiden. Må uansett bli kjørt om jeg skal ha med begge hundene.

Her har jeg jo en hel golfbane å ta av. Men snøen er jo ganske høy overalt.. Så det hadde gått an å gå tur her.

Jeg kan jo ta en tur ut der idag.. og se hvor ille det er. Om det går an å gå tur der..:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :banana: Hvis noen kan kjøre meg dit så kan vi jo ta det der. Må se an litt, for pappa skal kanskje hente bilen sin igjen. Men kan du ikke sende meg en sms så jeg får nr ditt? Så kan vi holde kontakten der. 45 20 20 77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :banana: Hvis noen kan kjøre meg dit så kan vi jo ta det der. Må se an litt, for pappa skal kanskje hente bilen sin igjen. Men kan du ikke sende meg en sms så jeg får nr ditt? Så kan vi holde kontakten der. 45 20 20 77

Har ikke mobilen på meg akkurat nå.. mn nr er 97 13 49 97.

Jeg kan helt fint i morgen og på torsdag. (slutter fem i morgen og fire på torsdag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei dere,

kunne tenke meg å slenge meg på ved neste tur.. har en fransk bulldogg valp på 6 måneder som trenger noen ordentlige lekekamertaer, tror våre andre 2 chihuahuaer er litt for små og leken blir fort litt voldsom, vi bor nær grefsen vi og :wub: ettermiddag og helg er best for oss og!

Så hyggelig!

Er litt forkjølet nå.. men ellers passer det fint for meg.. Kanskje til den kommende helgen?

Skikkelig lørdagstur f.eks.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo fler jo bedre. Hvis ikke foreldrene mine er opptatt med noe skigåing så er det mulig at jeg tar med hannhunden dems.. en 5 år gammel Kleiner Munsterlander. Kjempesnill og grei, bare at han kan finne på å stikke av så da blir det muligens langline eller vanlig bånd på ham.

Men tror det er mest sannsynlig at mine foreldre drar ut med ham da.

Frøken Tinka er derimot med uansett! Nå må jeg bare bli kvitt denne forkjølelsen! Vondt i halsen, tett i nesen og litt feber er ikke gøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jo mye sosialt jeg har gått glipp av! :icon_redface:

Jeg kan dessverre ikke på lørdag, men kan vi bli med om det blir tur ved senere anledninger? Nå blir det jo bare finere og finere ute, vår snart!

Vi bor på Skøyen, men har vanligvis tilgang til bil, hvertfall med litt planlegging i forveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jo mye sosialt jeg har gått glipp av! :icon_redface:

Jeg kan dessverre ikke på lørdag, men kan vi bli med om det blir tur ved senere anledninger? Nå blir det jo bare finere og finere ute, vår snart!

Vi bor på Skøyen, men har vanligvis tilgang til bil, hvertfall med litt planlegging i forveien.

Bare å slenge seg på.. the more the merrier! Kom jo forresten på at om en 4-5 ukers så får jeg helt sikkert ta med mamma's Engelsk Setter valp for å sosialisere ham litt :devilbanana: Begynner å bli flere hunder gitt!

Til dere som ønsker å være med på hundetreff så er det hundetreff i lillestrøm på torsdag kl 15:) Møtes utenfor Nebbursvollen:)

Ååå vil være med! Men har tannlegetime kl 14.00.. skal se om det lar seg gjøre da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag er i morgen!

Hvor vil folk møtes?

Nr. mitt er 97 13 49 97! Så bare å kontakte meg hvis jeg ikke har svart her inne :icon_redface:

Grilling blir ved Skullerudstua i Lørenskog i morgen:) Møtes på Fredheim Skole kl 14.00 så går vi derfra:) Adr er: Losbyvn 141, 1475 Finstadjordet:)

Ta med hunder og grillmat, vi tenner bål:)

Si ifra hvem som skal komme her så vi vet hvem vi skal vente på:innocent: Kan også si fra på sms til meg på 94138270:) Alle er velkommen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...