Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpetrening i Hamar-området


Recommended Posts

Vet at retrieverklubben har trening hver mandag kl 7 trooor jeg ved hias i ottestad. Har bare vært der et par ganger, har vært hunder i alle aldre der, varierer litt tror jeg. Er bare å dra dit, åpent for alle. Koster 20 kr for ikke-medlemmer, og for medlemmer er det gratis. Usikker på om det gjelder for alle medlemmer i retrieverklubben eller hamar-klubben spesifikt.

Edit: her er nettsiden http://www.valpelisten.no/cm/public/openIndex/view/list_.html?ARTICLE_ID=1089267353878 kl 18.30. De har ikke skrevet dag, men jeg mener bestemt det er mandager. De er der hele året, men kanskje ikke når det er -20... men aner ikke jeg, du kan jo ta en telefon :lol:

Sikkert andre valpekurs og sånn i hamarområdet og da. Men dette er altså retrieverklubben, så det er mest flat, golden og toller der, men også endel andre raser iblandt :wub:

Ps. fint navn på hunden deres ;)

Dette er en uformell "drop-in" trening, og de som er der er med på å bestemme hva de skal gjøre, passer perfekt for små valper som skal trene passering og sosialiseres. Ikke noe frislipp da, de må man arrangere seg imellom isåfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...