Gå til innhold
Hundesonen.no

Mens vi venter på en basenji


Raksha

Recommended Posts

  • Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Ååååh Anette nå ble jeg glad altså! jubler og klapper i henda! Lang oppdatering og ned i minste detalj, akkurat som jeg ba om! :wub: Å så FILM i tilegg! Kasko ser og høres helt fantastisk ut, og selvom det egentlig skulle være umulig så gleder jeg meg enda mer til å hente vår lille :whistle: Synd det skulle klabbe seg sånn for deg da, men det gikk jo bra, å hjem kom du! Håper alt går bra fremover, gleder meg til neste oppdatering :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra:D Jada vi kom hjem. Kasko er litt snufsete så ble nok veldig kaldt selv om han bodde inni jakka mi. Men formen er på topp og magen som var dårlig i går er nå bra igjen (hønemor? hvem? meg? phøh!) Og jeg er så stolt av kahlo at det er hakket før jeg sprekker. Hun er så utrooolig flink med han at det er vansklig å huske at hun ikke er 2 år selv enda. :whistle:

Når henter du den lille damen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt film :P Khalo er forresten en skikkelig søt bamsehund! Og Kasko er så liten og søt, hehe

Jeg ble spurt to ganger i går om det var en Briard - så er vel på tide å gi henne schnauzerklook igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Film! Pcen min er overhodet ikke venn med moviemaker og krasjet ikke mindre enn to ganger - så filmkvaliteten er mildt sagt dårlig og redigeringen enda verre - men hey - Kasko er søt og Kahlo er kul.

Kahlo og Kasko_0002

Ah, han er superskjønn! Og Kahlo også! Herlige, herlige hundene! :P *forelsket* Jeg vil besøke deg snart! Må bare ha råd. :P Mars kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...