Gå til innhold
Hundesonen.no

Forumet hacket.


Recommended Posts

Ja prøver igjen ettersom jeg klarte og slette det andre :oops:

Forumet har blitt hacket av noen tyrkere. Vi har derfor vært nødt til og oppdatere og rette noen feil. Disse skal være ok nå.

Beklager dette.

Hvis dere ser feil med forumet, så si ifra så retter vi dette fortløpende. Så at du hadde etterlyst avatar Scorpionen?. Det er nå rettet. Driver og retter smileys og ranks også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bare få spørre om en ting? Hvordan vet dere at det er tyrkere?

Og hvorfor akkurat hundesonen??

Og en ting til, hva gjorde de med forumet?

*nysgjerrig*

Jeg kan si litt om de som hacket...

De som hacket siden kaller seg secretlyx, å er en gjeng *piiiiip* tyrkiske nerder som hacker alt de kommer over...

Hundesonen er jo en middels stor chat, å dermed et greit mål, som påvirker en go del folk, zonen har sikkert ikke høyeste sikkerhet på webhotellet heller.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne på siden dems.. og så det var noen tyrkiske greier. Det er også mange tyrkiske hackere som går løs på forum for tiden.

Det de hadde gjort var og skrive en beskjed, ikke noe islamsk eller noe som de pleier.. husker ikke helt hva det stod.

Det de hadde gjort var og bryte seg inn på administrasjonspanelet og byttet linken til siden om til deres side - så man ble vidresendt til dems side.

Dette var nok bare amatører, og de var nok ikke ute etter og ødelegge noe - uansett er forumet sikret nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm kan godt være det er noen tyrkere som bor i tyskland. Men de skrev hvertfall tyrkisk eller persisk eller hva det jalla språket dems heter.

Det har ikke noe med web hotellet og gjøre. Kun med selve forumet.

Web-hotellet vårt har høy sikkerhet så det er overhode ikke noe problem.

Eneste grunnen vi vil bytte er at webhotellet vi har ikke er ment for så store sider, hosten vår har faktisk oppført seg veldig bra i mange tilfeller. Og jeg det er ikke noe problem og bruke de til mindre sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Espen var fort og dygtig der. Forumet blev hacket kl 22 og han sad og jobbet til kl 2 om natten for og få det hele fikset. Bra han fik reddet alt på forumet. :P

Bra jobba skatten min :wink:

Huff ja jeg tenkte på dere igår. Det var den lørdagskvelden, sitte å rette påå forumet pga noen dumme hackere... :)

Men dere er flinke som oppdaet det såpass fort.

Flower *blomst* til dere. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...