Gå til innhold
Hundesonen.no

LP1 i Oslo i nærmeste framtid?


SiriEveline

Recommended Posts

Vet du eller noen hva som er vanlig å betale for å se på?

Pluss minus en femtilapp, tenker jeg. Noen har det gratis, noen tar nesten en hundrelapp - men for noe som dette (altså bare et lydighetsstevne med valpeshow) vil jeg tvile på at de tar mer enn en femtilapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar
Pluss minus en femtilapp, tenker jeg. Noen har det gratis, noen tar nesten en hundrelapp - men for noe som dette (altså bare et lydighetsstevne med valpeshow) vil jeg tvile på at de tar mer enn en femtilapp.

Det hørtes greit ut.. har jo aldri vært med på noe sånt som dette. Har forresten fått bekreftet fra arrangør at jeg får refusjon hvis Tinka har løpetid. (først klarte hun selvfølgelig å si at jeg klart kunne starte, men da sist! det sa jeg uansett nei takk til).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Meldte ikke på til Flateby og det føles både som 'dessverre' og 'heldigvis' ...

Neste stevne jeg fant var Norsk Hovawartklubb i Tønsberg.

Noen som vet om flere enn det? Gjerne uoffisielt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste stevne jeg fant var Norsk Hovawartklubb i Tønsberg.

Vi skal gå både flateby og hovawartklubben. Begge er uttaksstevner til VM, så det kommer til å være mange i eliteklassen som deltar. Hovawartklubbens stevne er i en hall med asfalt-underlag... så for hunder som freser avgåde, er det ikke akkurat ideelt...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte ikke på til Flateby og det føles både som 'dessverre' og 'heldigvis' ...

Neste stevne jeg fant var Norsk Hovawartklubb i Tønsberg.

Noen som vet om flere enn det? Gjerne uoffisielt også.

Jeg vet Antrozoologisenteret skal ha uoffisielt stevne i mars og i juni, i mars skal også Stovner Hundeklubb ha. Husker ikke datoene, men du finner det på sidene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet Antrozoologisenteret skal ha uoffisielt stevne i mars og i juni, i mars skal også Stovner Hundeklubb ha. Husker ikke datoene, men du finner det på sidene deres.

Takk da venter jeg nok på dette.

(Jeg prøver å finne en mellomting mellom å kunne vite at hun er helt klar, og det å få startet litt pga nervene mine.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk da venter jeg nok på dette.

(Jeg prøver å finne en mellomting mellom å kunne vite at hun er helt klar, og det å få startet litt pga nervene mine.)

Stovner HK sitt er som et ordinært stevne - altså ikke benytte hjelpemidler underveis. Mens hos Antrozoologisenteret kan du gjøre mer hva du vil - for eksempel belønne mellom øvelser og slikt. Det kan trekke litt i poengene, men det er vel heller ikke det viktigste. Sist stevne var det ei som for eksempel var med på fellesdekken, men ikke sto mer enn et par meter fra hunden. Hun fikk null, men fikk jo forsøkt seg på en fellesøvelse. Jeg har brukt godbit mellom to øvelser, uten at det ga noe trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vi gikk til 146 poeng på grunn av førerfeil! :blink: men fiiiiinfiiiine nurket gjorde alt som han skulle! Neste gang blir NKK Bø, noen som skal dit da? Eller får vi endelig gå alene i klassen? :blink:

Så siste halvdel av programmet du gikk. Det var SÅ gøy å se! Nok av arbeidsglede i hvertfall...! (hvis det var dere da... mener jeg kjenner igjen hunden fra porfilbildet :blink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så siste halvdel av programmet du gikk. Det var SÅ gøy å se! Nok av arbeidsglede i hvertfall...! (hvis det var dere da... mener jeg kjenner igjen hunden fra porfilbildet :blink:)

:blink: Takk og takk! Han er en skikkelig arbeidsglad fyr ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi meldt på til Tønsberg (LP1). Og nervene kommer løpende! Det blir debuten, så får bare håpe at vi klarer å kose oss i ringen :) Vet noen hvordan det er å gå der? Underlag osv? (har hørt både asfalt og teppe..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi meldt på til Tønsberg (LP1). Og nervene kommer løpende! Det blir debuten, så får bare håpe at vi klarer å kose oss i ringen :) Vet noen hvordan det er å gå der? Underlag osv? (har hørt både asfalt og teppe..)

Tidligere har det vært asfalt, men i annonsen i Hundesport mener jeg det står at de skal legge ut tepper denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere har det vært asfalt, men i annonsen i Hundesport mener jeg det står at de skal legge ut tepper denne gangen.

Så bra! Tviler på at det ville hatt noe å si for Ella, siden hun ikke er en hund med veldig mye fart i. Men jeg synes det høres veldig mye koseligere ut å gå på teppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...