Gå til innhold
Hundesonen.no

Ja, da var valpene kommet -og ikke bare en!


Protector

Recommended Posts

Da sitter vi her på Kennel Orthrus etter 10 timer lang fødsel med hele 14 valper!

Vi viste at hun kom til å få mange valper men så stort kull som dette var langt fra forventet. Tispa og valpene er spreke og i god form.

Her er et bilde av de små valpene bare noen timer gammel!

litter.jpg

Og her i den nye valpekassen (1.5m x 1.5m var ikke nok så vi oppgraderte til 1.80 x 1.80 :lol:

dsc00636r.jpg

dsc00637t.jpg

Kennel Orthrus

www.dogocanarios.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var litt av en gjeng !

Fleste jeg har hatt (født) var 17 malinois, hvorav 16 levde. Lot 13 leve opp, men det var ikke bare enkelt, så delte de etterhvert inn i "to kull", tispene for seg og hannene for seg når de var ca. 5-6 uker.

MYE jobb !

Lykke til med de !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau :lol:

Vår Ulrika er moren, det ligger noen bilder på forumet her av henne og på hjemmesiden www.dogocanarios.com

Jeg skal finne frem litt mer bilder av "Leo" som er faren senere i dag når jeg setter inn Finn.no annonsen.

Ulrika ble BIM på NDCK 2008 sin racespecial, er en sosial og vaktsom tispe, går godt overrens med både barn og eldre- en knall hund :( Hun er HD Røngtet Fri.

Leo er av samme kaliber, dog en noe lettere, spenstigere og mindre hanne- men det han kanskje "mangler" i rå muskellkraft gjør han opp for med mentaliteten og gemyttet sitt :P Han er HD og AD røngtet Fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...