Gå til innhold
Hundesonen.no

Vannskål til bur


Recommended Posts

Hei, nå har varmen virkelig kommet og jeg trenger en vannskål til buret i bilen. Jeg har et variocagebur, som det er vanskelig å feste sånne ringer man setter vannskåla nedi på, samt at jeg har en hund som garantert velter den.

Jeg liker heller ikke denne:

nonspill810000.jpg

Da den er et ******* å få lokket av etterhvert. (sprekker opp og ruster).

Har sett noen i plast, men vet ikke hvor jeg finner de som er bra.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Atlas-buret fikk vi med en ok skål i plast til å henge på burdøra (kan henges hvor som helst i stålbur, såklart. Tipper atlas-forhandlere kan ha det som ekstrautstyr. Dumt spørsmål, har du sjekket de lokale sjappene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også variocage og den vannskåla på bildet. Min ruster ikke, men den rommer litt for lite.

Jeg synes denne virker lovende:

Non-slash skål

Skal prøve å stikke innom der imorra for å kjøpe den,

om den ser ut til å ha grei kvalitet...

EDIT:

Jeg ombestemte meg og bestillte akkurat denne isteden:

RoadRefresher

Likte den flytende dingsen inni, som forhindrer søling enda bedre (om det funker da....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ombestemte meg og bestillte akkurat denne isteden:

RoadRefresher

Likte den flytende dingsen inni, som forhindrer søling enda bedre (om det funker da....)

JAAAA

Den der jeg var ute etter.. :|

TAKKTAKKTAKK :|

Såg den på utstilling i ålesund, noen med en leonberger som hadde den. Genialt :|

Edit:

Bestilte du den fra England? Ser det blir ca. 180 kroner ferdig levert per stk da.

Fant den her: http://www.diggidog.no/productdetails.php?product=3219

til 259 per stk..

Husk, bestiller man for over 200 fra utlandet (inkl. porto) så må den "fortolles" og iallefall betale moms og gebyr til posten, så det kan bli dyrere. Faktisk bedre å bestille en og en. Jeg skal iallefall kjøpe to :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...