Gå til innhold
Hundesonen.no

Agility + familie


Cavalier&Collie

Recommended Posts

Det er ikke en type hund man kjøper viss man skal konkurere i lydighet eller agility for å si det sånn... Vet om en RR som konkurerer i lydighet, han er i 2. klasse nå. Og mener å ha hørt at det har vært RR høyere opp også. Men jeg synes selv det går greitt å trene lydighet med Aro, og de andre på dressuren er og flinke. Ingen av oss trener for å konkurere da. Jeg trener sammen med oppdretter og andre RRer (+ noen dobbiser av og til.) En RR må ha noe å jobbe for. F.eks. Aro, han er veldig glad i å leke så dette blir brukt til belønning (+ godbiter på rolige øvelser)

Men nå skal jeg prøve klikkertrening å tror at det er en bedre måte for oss å trene på, bare vi får litt gang på det :wink: Jeg er likesom midt mellom to forskjellige treningsmåter akkuratt nå og føler meg litt forvirret :? :wink: Så om en måned har jeg kanskje et helt annet syn på det å trene en RR :mrgreen:

Jeg skal og konkurere i Rally lydighet og tror dette er en sport som passer bedre for en RR :D

Håper dette hjalp litt?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Lykke til med klikker treningen og rally lydigheten. Syns selv rally lydighet høres spennende ut. Vet du hvor man finner klubber/organisasjoner som trener rally lydighet? kunne tenkt meg å sett/prøvd det. Høres hvertfall morro ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...