Gå til innhold
Hundesonen.no

Venter whippetvalper


Kristinh

Recommended Posts

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

aouch... Håper alle er solgt og borte og alt. Ikke får jeg lov av mannen heller og jeg har strengt tatt lovet oppdretter å vente til høsten. Men oi dette var fristende ja, men skal slettes ikke ha wippetvalp (ennå).

Skjønne var dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp 6ukers bildene på hjemmesiden deres. GUD for noen nydelige valper! :P Blir så valpesyk her jeg sitter! Her skal det bli whippet i hus en gang ja! :ahappy:

Allsvinn er desidert min favoritt! :) Draupne er også utrolig hærlig! :P

Har frøya og alfer byttet navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann folkens

Ja hær går det unna ... har vært en travel tid i det siste.. men lover nye bilder etterhvert som jeg får sumet meg litt:)

I helga er det valpelevering og skal levere 8 kanskje 9 stk. i løpet av helgen. Så hær går det unna.

De er så nyedelige alle sammen. Snille og greie valper alle og en hver av de:)

Ha en strålende 1.mai feiring og god helg alle sammen.

Tusen takk for så fine ord.

På hjemmesiden ligger det også nye bilder av de små, men har tatt bilde av de små trolla nå som de var 7uker og de vil komme ut etterhvert.

Ja, whippeten er en fantastisk rase, helt utrolig... så dere som en gang ønsker en whippet,, hold dere til tanken, den må bare oppleves for at man skal skjønne hvor flott den er;)

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i luken:)

Aj,aj.. denne tråden har ligget litt brakk akkurat for øyeblikket.. Dette skyldes vell valpelevering av 9 smånurk, valpedømming og handlerkurs. Ja det har virkelig vært hektisk her om dagen.

Har igjenn en valp av et kull på 10 valper Er så glad hær, vi fått så fantastiske hjem til 9 av smånurka. Gutten som er igjenn hjemme er selveste "Loke mann" en vakker hærremann med stor sjarm som jeg vil så gjærne at skal få et hjem hvor de stiller litt ut og som har en stor posjon med kjærlighet å gi.

Her er et bilde av han... Er han ikke flott da dere;)

loke75uker.jpg

Ha fortsatt ei strålende helg alle sammen.

Klem

Kristin

*Sukk*..... Nydelige er de alle sammen! ... Og har nok sett meg ut en liten favoritt :lol::) Gleder meg til flere bilder allerede!

He,he japp sladdrer litt hær jeg..he,he Balder ble din gutt:) Og alt går jo så strålende der hjemme. Må få grattulere også hær med beste Junior og ck og nesten plassert i dag som beste hannhund.. Det var litt av en debutt får mann si:)

Dere er så flinke .. Hils Balder gutten og Leon.

Klæm

Fra en stolt oppdretter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he japp sladdrer litt hær jeg..he,he Balder ble din gutt:) Og alt går jo så strålende der hjemme. Må få grattulere også hær med beste Junior og ck og nesten plassert i dag som beste hannhund.. Det var litt av en debutt får mann si:)

Dere er så flinke .. Hils Balder gutten og Leon.

Klæm

Fra en stolt oppdretter:)

Hehehe... klarte ikke å la være å hente Balder hjem til oss. Han var Baldermin fra første titt på fine valpebilder :)

Nå ligger han i en krøll ved siden av meg i sofaen og sover. Leon ligger tålmodig i nabo-sofaen og venter på at lekekompisen skal våkne og være klar til neste dyst. Fine guttene! Blir helt varm om hjertet av å se dem sammen. Klart man må ha 2 whippeter :lol:

Utstillingen i Kristiansand i går var kjempespennende. Og Leon var SÅ flink! Han som er verdens mest ufokuserte på trening, tar igjen i fullt monn med fokus, kontakt og konsentrasjon på oppgaven når vi er i ringen. Veldig stolt av ham! Nå gleder vi oss til også Balder blir gammel nok til å delta på valpeshow. Vi har såvidt begynt å øve på å stå her hjemme :-) Først Leon fint oppstilt, så Balder sin tur... hehehe.... når vesleprinsen entrer ringen skal han nok være litt mer drillet enn det Leongutten var på sitt første valpeshow :) Da var det første gang både valp og eier satte sine føtter på en hundeutstilling! Vi har lært mye siden da... og er veldig takknemlig for alle tips og råd vi har fått underveis. Fine og hjelpsomme, disse hundefolkene rundt omkring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i luken:)

Aj,aj.. denne tråden har ligget litt brakk akkurat for øyeblikket.. Dette skyldes vell valpelevering av 9 smånurk, valpedømming og handlerkurs. Ja det har virkelig vært hektisk her om dagen.

Har igjenn en valp av et kull på 10 valper Er så glad hær, vi fått så fantastiske hjem til 9 av smånurka. Gutten som er igjenn hjemme er selveste "Loke mann" en vakker hærremann med stor sjarm som jeg vil så gjærne at skal få et hjem hvor de stiller litt ut og som har en stor posjon med kjærlighet å gi.

Her er et bilde av han... Er han ikke flott da dere;)

Ha fortsatt ei strålende helg alle sammen.

Klem

Kristin

Godt du ikke bor i nærheten for da hadde jeg rett og slett hentet han :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han er en skikkelig flotting han Loke:) Og så god og snill.. Skal bli tøft den dagen han reiser. Skulle så gjerne hatt han selv:) Men desverre må jeg nok kose meg med de jeg har hær hjemme og vær fornuftig denne gangen. Gubben har en plan om at han gjerne kan få bli i heimen, men jeg slår meg hardt i hodet og må la han få flytte til en flott familie.

lokeute2.jpg

Lokeute.jpg

Lokehode.jpg

loke6uker.jpg

lokehode75.jpg

Kos dere med flere bilder:)

Ha en strålende Søndag.

Klæm

Kristin og Loke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal faktisk ha Whippet, men ikke før i september. Blir helt sjuk. Ikke mer bilder :P

Hvorfor vente til september??

Men uansett kjempe morro at du skal ha en av denne fantastiske rasen.

Kan jeg spørre hvor du skal kjøpe din whippet i fra? Morro å vite vet du.. siden jeg er mer en gjennomsnittet intrisert i rasen.

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som endte opp med favoritten min Leonesse, kanskje vi kan ta en valpe treff en dag, har valp som trenger sosialisering :P

Skjønner godt at han var favoritten din, jeg :P Han er en flott liten fyr! Klart vi kan sosialisere valpisene. Hva slags valp har du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei sann en liten oppdattering fra valpene våre.

Alle valpene er nå flyttet sine flotte hjem. Det er så godt å kunne bare slappe av med tanken på hvor de har havnet. Alle og en hver trives med sine nye eiere og 8 av valpene har en whippet storebror eller søster å dele livet sitt med.

Og mange av de har Courtborne hunder fra før av.. det er ekstra gøy når de kommer igjenn og igjenn for å kjøpe både sin 2 og 3 whippet fra oss.

Lykke til små barna fra meg.

Takk for all flott tilbakemelding om valpene mine.. kjempe gøy at dere engasjerer dere.

Klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så er det jo koselig å planlegge og drømme litt også Har du noen tanker om hvilken rase du kan tenke deg i fremtiden?
    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...