Gå til innhold
Hundesonen.no

Sår under poten


Anne

Recommended Posts

Dakar lille Aro!

Jeg hadde kanskje ringt vetten i morgen jeg da... (men så er jeg av den typensom heller går engang for mye enn for lite til vetten!)

Det skader hvertfall ikke å ringe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde satt på han en sokk når han er ute og renset det endel ganger om dagen og sett det ann noen dager..

Virker det som om han har vondt når du tar på det da? Trekker han til seg labben når du holder på med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde satt på han en sokk når han er ute og renset det endel ganger om dagen og sett det ann noen dager..

Virker det som om han har vondt når du tar på det da? Trekker han til seg labben når du holder på med den?

Virker som om han har vondt for når vi tar på labben trekker han den til seg... Og ser når han står stilt at labben er nedi bakken, men han legger ikke mye tyngde på den... Tror jeg tar en tlf mogen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør jeg gå til dyrlegen med dette:

152-5292_IMG.jpg

Han halter ikke, men når han går "krøller" han tærne... Er usikker på om jeg skal til dyrlegen, men er litt hønemor så det ender vel opp med at jeg går...

Odin hadde et sånt sår for ikke så lenge siden, fordi den andre poten var sydd, så han hadde mer vekt på den andre. Jeg tok potesokk på, masse aloe vera salve (ren), og holdt det rent. En uke senere var det ok igjen.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...