Gå til innhold
Hundesonen.no

Collar mania tråden - Bilder og erfaringer derfra


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pappa var på besøk i dag, og hadde med seg de nye halsbånde jeg bestilte til Casper i sommer (og som jeg fikk sendt hjem til foreldrene mine, korttenkt nok.) Det var kult! Kjipe blitzbilder, men her

Så var de kommet da!!! Så sinnsykt fornøyd!!! ?

Snille SandyEyeCandy bestilte halsbånd for meg fra Minx, og det var vel ikke helt som jeg trodde Men jeg digger det Men det er kanskje ikke så brukandes som jeg hadde sett for meg Det passer nok

Posted Images

Jeg bestilte halsbånd for et par uker siden, gleder meg til det kommer! :D Jeg liker 1.5" best, 2" blir for voldsomt. Betalte vel 26 dollar for det. Frakten kom på 23.

Har så lyst å bestille med en gang, men må jo vente til pengene kommer inn på konto først :P Hvor lang er leveringstida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst å bestille med en gang, men må jo vente til pengene kommer inn på konto først :P Hvor lang er leveringstida?

Pleier å være rundt en måned ca, har iallefall ventet ganske lenge de gangene jeg har bestilt. 7-14 dager på å lage det ettersom hvor mye hun har å gjøre, også en ukes leveringstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh glemte å legge ut bilder av "nye" halsbåndet til dyret! SEC som bestilte for meg! :)


Fra Minx Design sin facebookside! Det er det Camofargede med brun nylon og beige skrift (Rocky)
255452_199101780223819_1391703_n.jpg


Hatt det i ca 1år nå og er SUPERFORNØYD! :D
Litt slitasje på hjørner, men har tross alt brukt det nesten hver dag i 1år ;)

12388_10151334974080423_2004511662_n.jpg
(Bilde fra april i år, ser nytt ut enda :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut da! Nagini er vel omtrent 49 cm og 18,1 kg :) Vet ikke hvordan det er med BC'ene til Kristin da :P

Men da blir det vel et par halsbånd om ikke så alt for lenge. Vet noen hva prisen ligger på per halsbånd (uten frakt, altså), og hvor mye frakta ligger på (altså hver for seg)? :)

Det skal nok passe bra da ja :)

Harly har samme str i halsbånd og han er 19 kg/ 50 cm ca.

Priser aner jeg ingenting om, jeg har aldri bestilt noe derfra.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å være rundt en måned ca, har iallefall ventet ganske lenge de gangene jeg har bestilt. 7-14 dager på å lage det ettersom hvor mye hun har å gjøre, også en ukes leveringstid.

Ååh.. Så leeeenge! Kommer jo til å gå i sirkler til de kommer! :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå prøvde jeg å finne stofftyper, men jeg finner det ikke? Får bare opp de forskjellige typene fester (buckles).

Jeg har egentlig gitt opp hjemmesiden deres, så jeg ser kun på facebooksiden. Der ligger det MASSE forskjellige halsbånd! I tillegg så har hun vel sperret deler av hjemmesiden fram til 23.august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig gitt opp hjemmesiden deres, så jeg ser kun på facebooksiden. Der ligger det MASSE forskjellige halsbånd! I tillegg så har hun vel sperret deler av hjemmesiden fram til 23.august :)

Aha! Så teit å sperre siden da, alle vet jo at hundeeiere elsker å vindusshoppe!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke den siden er noe vanskelig jeg? Er jo bare å finne ut hvilket stoff man vil ha som ligger i galleriene her http://www.collarmania.com/inc/sdetail/fabric__oil_cloth_and_laminated_fabrics/242/232

også fyller man ut skjemaet som ligger lenger ned på siden?

Hvis man vi se hvordan de forskjellige tingene man kan velge mellom ser ut, så trykker man bare på hardware choices og buckle types. Åpnes i pop-up, det gjør galleriene og. Ikke verre enn det? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg ha et sånt ett til hannhund montro?

1-pkblkribbomws.jpg?bd=11

2011_10030039.jpg

Vist jeg velger sort tråd og sort innvendig om det er mulig?

Du kan skrive at du vil ha sort tråd og sort innvendig ja :-) hvis du tar sort satin strip f.eks.

Jeg har sykt lyst på et Doctor Who halsbånd, hun har et par tardis-stoffer.... men det får bli neste gang...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Synes ikke den siden er noe vanskelig jeg? Er jo bare å finne ut hvilket stoff man vil ha som ligger i galleriene her http://www.collarmania.com/inc/sdetail/fabric__oil_cloth_and_laminated_fabrics/242/232

også fyller man ut skjemaet som ligger lenger ned på siden?

Hvis man vi se hvordan de forskjellige tingene man kan velge mellom ser ut, så trykker man bare på hardware choices og buckle types. Åpnes i pop-up, det gjør galleriene og. Ikke verre enn det? :-)

:aww: Greit da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bestilt "matching lead" hos collarmania noen gang? Hvordan ser eventuelt disse ut? Finner ikke noen bilder av det på siden deres.

Jeg har bestilt det. Ble litt for mye av det gode med det mønsteret jeg valgte (veldig kult på halsbånd da), men ellers sollid og god å holde i. Finner ikke bilde... men kan finne igjen båndet og ta bilde.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt det. Ble litt for mye av det gode med det mønsteret jeg valgte (veldig kult på halsbånd da), men ellers sollid og god å holde i. Finner ikke bilde... men kan finne igjen båndet og ta bilde.

Er det jeg er litt redd for jeg også. At det skal bli altfor mye. Om jeg bestiller det med brystkreftsløyfer på tror jeg jeg dropper det og bruker et vanlig sort bånd til, men hadde vært kult med matchende bånd også da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke den siden er noe vanskelig jeg? Er jo bare å finne ut hvilket stoff man vil ha som ligger i galleriene her http://www.collarmania.com/inc/sdetail/fabric__oil_cloth_and_laminated_fabrics/242/232

også fyller man ut skjemaet som ligger lenger ned på siden?

Hvis man vi se hvordan de forskjellige tingene man kan velge mellom ser ut, så trykker man bare på hardware choices og buckle types. Åpnes i pop-up, det gjør galleriene og. Ikke verre enn det? :-)

Takk for linken, men hvordan finner man de galleriene uten å ha link fra deg?

Jeg har gått inn på alle punktene i menyen, Home, Shopping Rewards Program, Shop Ready to Wear Collars, Dog Collar Styles, Giveaway Contest Blog, Terms and condition. Ingen av de viser til gallerier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå skulle ikke gått innom her, VIL HA, men heldigvis tar hun ikke imot bestillinger nå ;)

Det er litt rart, men hver gang jeg ser Collar Mania på face eller ser folk som spørr om det her inne så tenker jeg automatisk på Lola, du er liksom Collar Mania dronninga vår :queen:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå skulle ikke gått innom her, VIL HA, men heldigvis tar hun ikke imot bestillinger nå ;)

Det er litt rart, men hver gang jeg ser Collar Mania på face eller ser folk som spørr om det her inne så tenker jeg automatisk på Lola, du er liksom Collar Mania dronninga vår :queen:

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...