Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Oslo...


Ingvild

Recommended Posts

Det er båndtvang der vi går. Det kan være rådyr der vet jeg. Om folk slipper hundene får bli opp til dem. :lol:

For min del er det bånd uansett i disse rådyr(e)-tidene, behøver bare tenke rasen for å skjønne hvorfor :)

Tenkte mest på det at det blir fryktelig vrient med et helt kobbel i hånden om det var et frislipp-område turen var tenkt til, og da tar jeg bare med en. Sånn av hensyn til både alle og hånden min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar
For min del er det bånd uansett i disse rådyr(e)-tidene, behøver bare tenke rasen for å skjønne hvorfor :lol:

Tenkte mest på det at det blir fryktelig vrient med et helt kobbel i hånden om det var et frislipp-område turen var tenkt til, og da tar jeg bare med en. Sånn av hensyn til både alle og hånden min :)

Åja sånn ja. Stussa litt på det der. :) Regner med noen blir sluppet hvertfall. Må inrømme at min 10 uker gamle valp hvertfall kommer til å få gå endel løs. Men vi skal gå en runde, ikke stå stille en plass, om det har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det bånd uansett i disse rådyr(e)-tidene, behøver bare tenke rasen for å skjønne hvorfor :lol:

Tenkte mest på det at det blir fryktelig vrient med et helt kobbel i hånden om det var et frislipp-område turen var tenkt til, og da tar jeg bare med en. Sånn av hensyn til både alle og hånden min :)

Jeg og Tonje (Blondiemamma) planlegger å komme :D Vi tar toget fra Askim, skal gå litt i byen først og slikt og jeg kommer uten hund, så bare si ifra hvis du trenger båndholderhjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Tonje (Blondiemamma) planlegger å komme :lol: Vi tar toget fra Askim, skal gå litt i byen først og slikt og jeg kommer uten hund, så bare si ifra hvis du trenger båndholderhjelp :)

Oi, om dere kommer så kan jo jeg møte dere på Oslo S? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt kan vi to også møtes på Oslo S? Jeg må mest sannsynlig bytte et sted uansett :closedeyes:

Bare jeg har følge fra og til Oslo S så kan jeg være med.

Hadde hvert morsomt om jeg fikk hvert med på treff for engang skyld også. Og tror jeg har fri mandagen også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Ååå jeg har også lyst! Men jeg vet ikke om jeg rekker eller orker å først komme meg hjem fra jobb i byn for å hente dyret og så buss, båt og t-bane tilbake igjen for å gå en tur... selv om selskapet unektelig høres bra ut :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer paa aa ta en tur, for min oversosiale valp trenger aa laere at det er GREIT aa gaa tur i baand med andre i baand. Hun er bare snill og god, gjoer seg saa liten som femti kilo kan bli i moete med mindre og/eller yngre hunder, men hun har litt tungt for aa forstaa at det er mulig bare aa gaa pent, og ikke leke... Ja, og hun er - shit, naar skjedde det? - 11 maaneder i dag... Valpen...

Kan vi faa vaere med med det utgangspunktet?

Hvordan er det i saa fall aa komme seg dit med bil? Parkering? Hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt får du komme Emma. Du og bittelille valpen på 50kg. :ahappy: Det er gateparkering i området her, jeg kjører ikke bil så parkering opptar meg ikke så skrekkelig mye. Du skal til lambertseter. Vi møtes ved bergkrystallen t-bane, men det går helt sikkert an å finne deg en annen plass i området. Eventuelt send meg en pm så kan du få gateadressa mi, sikkert like lett å parkere der som ved t-banen og greit å finne frem ved hjelp av kartet til gule sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå jeg har også lyst! Men jeg vet ikke om jeg rekker eller orker å først komme meg hjem fra jobb i byn for å hente dyret og så buss, båt og t-bane tilbake igjen for å gå en tur... selv om selskapet unektelig høres bra ut :lol:

Hadde vært veldig hyggelig! Men om du har med Loke bør du på forhånd advares om at han på en måte har en liten greie for Tinka. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt får du komme Emma. Du og bittelille valpen på 50kg. :wub: Det er gateparkering i området her, jeg kjører ikke bil så parkering opptar meg ikke så skrekkelig mye. Du skal til lambertseter. Vi møtes ved bergkrystallen t-bane, men det går helt sikkert an å finne deg en annen plass i området. Eventuelt send meg en pm så kan du få gateadressa mi, sikkert like lett å parkere der som ved t-banen og greit å finne frem ved hjelp av kartet til gule sider.

Supert!

Jeg sitter paa crappy nettlinje i utlandet naa, men sjekker opp mer naar jeg kommer hjem i helga, og PM'er deg ved behov.

Og bittelille valpen kan virkelig ikke noe for at hun har vokst saa fort... For hun er BABY i hodet sitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Og for Josie.... :wub:

En LITEN???! ;);) Det var vel tidenes understatement......

*flir*

Ok, han kan ikke få nok av Tinka, rett og slett. :wub:

*Flire* det overrasker ikke akkurat ;) . Men tror ikke jeg kan komme uansett. Skal jobbe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...