Gå til innhold
Hundesonen.no

"#¤¤&%&(/% KATTER!!


Mirai

Recommended Posts

ARGH katter!!

Er hos svigers nå, de har en sterilisert hannkatte som bor her.. Så er det en trapp jeg må gå opp ute for å komme til leiligheten, der sitter SEFF den dumme katta. Jeg prøver å husje på den, med null effekt. Dulter til den med beinet så den kommer seg et par trinn oppover, den freser og står i. Ikke faen om jeg tar i den med henda. Så skjer det som ikke skal skje, den hogger etter Mona og hun beveger seg bakover, og det beinet med sting faller på utsiden av trappa, gjennom gelenderet liksom. Og blodet RENNER nedover beinet hennes. Stinga fikk hardt gjennomgå da hun skrapte dem nedover trappegelenderet. Da var det slutt på min tålmodighet med PUS så jeg ga han et hardt puff med beinet og freste til den så den skulle pelle seg vekk! Helvetes drittkatte.. Argh.. Nå håper jeg ikke det såret til Mona kommer til å blø lenge, jeg er ikke så kjent i denne leiligheten så jeg fant ikke noe antiseptisk, får spørre Anders når han kommer tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det samlet seg enten blod eller annen væske der inne under stinget, og har på det verste sett ut som om det har ligget en plomme under huden. Ringte kusina mi som er vet, hun kom innom og kikket på det, men ville ikke stikke hull tilfelle det skulle komme bakterier inn i hullet. Hun sa det kunne hende det også var hovent pga at Mona slo det opp i går, og at vi skulle se det an til vi skal ta stingene nå til uken.

Håper ikke det setter en stopper for planene om å dra til Kristina neste helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...