Gå til innhold
Hundesonen.no

Imagecopy Flying Finish "Supra"


ElinT
 Share

Recommended Posts

I dag har jeg hentet lille valpen min og hun er selvfølgelig verdens nydeligste :whistle:

Hun er en veldig nysgjerrig og trygg valp og virket som om hun slo seg til ro her med en gang. (Ja, vi får se til natta da,hehe :rolleyes: )

Molly furter litt,men det går seg til. Easy trodde vel minst at julenissen hadde vært innom her litt før tiden, Supra var noe av det kuleste hun hadde sett på lenge! Easy må styres litt i starten, hun kan nok være litt voldsom, men det går fint når hun innser at det faktisk er en liten hund og ikke bare en pelsball med pipelyd :drool: Easy er snill som dagen er lang, så de kommer til å bli bestiser etterhvert tenker jeg.

Noen bilder av lille snuppa,

DSCF2982.jpg

DSCF2980.jpg

DSCF2972.jpg

DSCF2964.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Aww :drool: Hva er planene for søtnosen?

Planene for Supra er å bli knall gode i agility + enda litt bedre og vi skal slå alle ned i støvlene! :)

Vi kommer også til å drive med bruks.(rundering og feltsøk)

En haug med utstillinger blir det også om eier av andre halvpart får viljen sin,Supra er nemlig fantastisk vakker,hehe :whistle:

Hun deleies sammen med belgerpia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Weeeeeeee :drool::whistle: Fiiiineste bebisen................

Flott at turen hjem gikk bra og at Supra later som om hun har bodd hos dere hele sitt liv - vi liker sånt - og jeg tipper det blir fres i lille kroppen når hun får herjet litt med ett stykk malle en stund *ler*

ingen tvil om at hun er søteste valpen i klassen i alle fall.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeeeeee :D:) Fiiiineste bebisen................

Flott at turen hjem gikk bra og at Supra later som om hun har bodd hos dere hele sitt liv - vi liker sånt - og jeg tipper det blir fres i lille kroppen når hun får herjet litt med ett stykk malle en stund *ler*

ingen tvil om at hun er søteste valpen i klassen i alle fall.......

Hehe, ja det kan nok bli fart her etterhvert tenker jeg- og det er bra!

Supra har skrudd seg av for kvelden nå, ligger rett ut på gulvet i dyp søvn... Eller antagelig ligger hun vel og lader opp til natten... :drool:

Det kan nok kanskje komme godt med etterhvert at hun er så utrolig søt :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med søteste lille (*kremt* nest søteste.... fikk noen halvstygge blikk fra småtten ved siden av meg her :) )

Bra du tok henne med deg, ellers hadde jeg kanskje risikert å kjørt over fjellet, og sneket meg inn til Askim en sen natt når alle andre sov, og belgernappet henne :D

Lykke til med stiftemaskinen.... Du har en moro tid foran deg nå ja :whistle::drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med søteste lille (*kremt* nest søteste.... fikk noen halvstygge blikk fra småtten ved siden av meg her :drool: )

Bra du tok henne med deg, ellers hadde jeg kanskje risikert å kjørt over fjellet, og sneket meg inn til Askim en sen natt når alle andre sov, og belgernappet henne :D

Lykke til med stiftemaskinen.... Du har en moro tid foran deg nå ja :):D

Hehe, det er en igjen der borte som er nesten like søt vet du ;)

Her er man allerede i gang med å gomle på stueteppe og joggesko, dette kan bli en begivenhetsrik sommer :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussligste ewer da*dån* jeg må komme på besøk en dag så jeg både kan se hvor dere bor og hilse på "kama sutra" som jeg trodde hun skulle hete :beklager:

Ja, det hadde vært veldig koselig om du tok en tur :drool:

Og at jeg sa "Jeg skal kalle henne Supra" kan vel kanskje for en frolending høres ut som "kama sutra", men det er altså heldigvis ikke det hun heter :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kanskje på tide med en ørliten oppdatering...?

Jeg er fortsatt knall fornøyd med Supra, hun er virkelig en liten superhund!

12 uker har hun blitt allerede, og vokst en hel del.

Hun har alt jeg ønsket meg og håpet på, kjempe sosial, trygg, leken (digger både kamp og jaktlek), lærevillig, kontaktsøkende, passe selvstendig, og stein stokk gal men med en passe god av knapp :hmm:

Hun har vært med på flere stevner allerede, er med på jobb hver dag og får se div byggeplasser, bråkete maskiner og masse annet spennende. Har vært flere ganger i byen og er med på treninger med klubben. Alt tar hun på strak labb, og jeg får stadig spørsmål om hvem i all verden som klarer å lage sånne trygge, stabile og sosiale terv valper, de "skal" jo være nervøse og usosiale i den alderen de :rolleyes:

Supra og Easy leker flott sammen nå, de tar nesten helt av innimellom,hehe, og her en dag begynte til og med Molly med å leke drakamp med lille tassen, så nå har det virkelig gått seg til her ;)

I dag badet hun for første gang, eller hun har vasset egentlig helt siden jeg fikk henne, men i dag la hun på svøm. Og svømme var kult- flink var hun også! Ingen plasking med frembena eller noe, å svømme var helt naturlig for henne det :hmm:

Så en liten bildespam...

IMG_0831.jpg

IMG_0840.jpg

IMG_0842.jpg

IMG_0853.jpg

Blåskjell er godt! :rolleyes:

IMG_0860.jpg

IMG_0866.jpg

IMG_0868.jpg

IMG_0870.jpg

IMG_0871.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate for en deilig liten herlig skjønn fantastisk vakker søt pen goingvalp du har :hmm:

En gang for lenge, lenge siden skulle jeg ha en belger. Hva fikk jeg? Et stankelbein av en annen verden som raskt formerte seg til mange, mange flere :hmm: Men belgere har fremdeles en plass på min topp liste ;)

Og med sånne bilder klarer jeg nesten ikke vente til fru dronning løper, det er nesten så jeg henter ut de dyre dråpene fra fryser'n og stapper dem inn bare for å få fortgang her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er nydelig :hmm:

Hun skal brukes til agility og bruks (rundering og feltsøk) og så blir det vel litt farting på utstilling også tenker jeg.

Spennende! Gleder meg til å følge dere i alt dere skal drive med :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten synes jeg Supra er et helt genialt navn, og jeg krysser fingrene for at frøkna lever opp til navnet sitt på alle områder ;)

Til nå så gjør hun ihvertfall det, hun er min lille super-duper!

Navnet kommer fra drømmebilen min, Toyota Supra, som er en bil med stor motor og høy hastighet og det håper jeg hun også får på agility banen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen vår hadde 2 søte små hvite lam...

IMG_0893.jpg

Det har de heldigvis enda, dette er en bamse som Guttorm vant på tivoli :whistle:

IMG_0895.jpg

De hadde det veldig gøy den kvelden :ahappy:

IMG_0890.jpg

IMG_0894.jpg

IMG_0891.jpg

IMG_0892.jpg

Deamon dog! (blitz er kult, eller noe...)

IMG_0896.jpg

Og killer mini dog!

IMG_0897.jpg

Blir sliten av sånt, så da legger man seg og drikker vann :rolleyes:

IMG_0898.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig søt hun er, og Supra er blitt veldig fin... Klart det er gøy å drepe bamser, ser ut som de har storkost seg...

Der var jo du også jo, koselig :whistle:

Og ja- de hadde det skitgøy, makulering er kult :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Anbefaler Perfect Image. Du finner dem på facebook under Perfect Image Rough & Smooth Collies. Ellers synes jeg at Kennel NoorWay ser ut til å ha fine hunder.  Vær nøye med å velge en oppdretter som fokuserer på gemytt er mitt tips. Mulig @Tine Kristine Lindbeck har noen gode råd, hun er muligens litt mer orientert i Collie-verdenen en det jeg er akkurat nå. 
    • @Perfect Image collies har vært aktiv her inne, men usikker på om hun fortsatt driver. Nettsiden jeg fant har ikke vært aktiv på mange år ihvertfall. Ellers er nok raseklubben, og rasegrupper på Facebook, gode steder å lete. De fleste legger nok også ut kull på finn.no dersom de har valper å selge. NKK har vel også en registreringsside for kull nå.
    • Vær hilset, hundeeiere! Jeg er ny her, så mulig jeg poster dette på feil sted 🤔 For tiden er jeg på jakt etter en langhåret collievalp. Jeg har ønsket meg hund i flere år nå, og har de siste månedene gått flere runder og funnet ut at jeg er klar for å ta det store steget. Jeg synes det er noe utfordrende å få oversikt over oppdrettere av rasen her i landet. Norsk Collie Klubb har en oversikt, men den er under oppdatering, og har vært det en stund nå. Jeg har kontaktet flere av oppdretterne på den gamle listen, men uten hell. Jeg har også kontaktet NCK og spurt litt, men i påvente av svar, tenkte jeg at jeg kunne se om noen her har tips eller råd. Det virker som et fint sted, dette her! Forøvrig er det verdt å nevne at jeg er klar over at man ikke bare kan kjøpe valp på dagen, og at ventetiden gjerne kan være lang, alt avhengig av. Likevel har jeg et håp om å kunne skaffe valp denne sommeren, nå som jeg har en ferie på to og en halv måned i vente. Hvis noen av dere har anbefalinger rundt forskjellige oppdrettere, hva man bør se etter med collie, hva man bør være obs på, eller andre innspill, er det bare å fyre løs. Til info, holder jeg til 45 minutter fra Bergen, men reiser glatt annetstedt for å hente valpen min  Håper å høre fra dere 👋  
    • Har Grønlandshund. Robuste, ærlege hundar som kan takle lange vinterturar, kløve og trekke. Frisk rase, med særdeles låg innavlasgrad og lite helseutfodringar. Sosiale flokkdyr som elskar folk. Alle folk. Å vere innbrotstjuv hjå oss hadde vore nada problem, største fare er å bli kosa ihjel 🤣 Lite lyd, som regel berre når dei veit det er tid for fôring og kanskje i "startgropa" om ein er fleire spann samla for å køyre saman. Og om det passerer vilt utanfor hundegården.
    • Oppvarming og nedtrapping kan være bare vanlig rolig gåing i 15 min 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...