Gå til innhold
Hundesonen.no

Sosialt samvær i Lillestrøm?


LeneG

Recommended Posts

Lurte på om noen ville møtes i Lillestrøm eller omegn en gang i nærmeste fremtid.

Bessie er litt utrygg på andre hunder men fremdeles veldig nysgjerrig.

Har lyst til at hun skal få leke med noen andre (hvis hun orker).

Hun er ikke agressiv altså. Bare liker å hjemme seg bak mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Hadde jo vært ålreit om de kunne være løse da.

Hvis du kan slippe din da.

Hvis det er flere som har lyst til å slenge seg på så er det kanskje lettest med Nebbursvollen.

Nå vet jeg ikke hvor golfbanen er engang.

Jeg har bil så finn ut hva som er lettest for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo vært ålreit om de kunne være løse da.

Hvis du kan slippe din da.

Hvis det er flere som har lyst til å slenge seg på så er det kanskje lettest med Nebbursvollen.

Nå vet jeg ikke hvor golfbanen er engang.

Jeg har bil så finn ut hva som er lettest for deg.

Vet du hvor sørum fritidsgård er? Isofal gressletta mellom der og fetveien (enklest for meg å komme meg til, da nebben blir helt i motsatt retning av hvor jeg bor. Men går jo greit det også). Bocca kan gå løs :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor sørum fritidsgård er? Isofal gressletta mellom der og fetveien (enklest for meg å komme meg til, da nebben blir helt i motsatt retning av hvor jeg bor. Men går jo greit det også). Bocca kan gå løs :ahappy:

Ja da vet jeg hvor det er.

Er stadig i Lillestrøm, ellers bor jeg utenfor Fetsund

Gan? Blir du med eller?

Jeg bor i Oslo, men vil gjerne være med dersom jeg kan komme meg dit med buss/tog

Vet du hvordan man kommer seg dit uten bil Monica?

Har ikke kjørt kollektivt på mange år og aldri i Lillestrøm så jeg vet ikke.

Er litt langt å gå fra togstasjonen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, retning Sørumsand :) Nå har jeg liten bebis som trenger litt sosialisering snart også, må bare vente til søstrene er levert. Litt mye å dra med 3 valper på treff kanskje :ahappy:

Innen den tid kan gjerne Villa tenke seg en tur ut altså.

Ja nå trenger vel Vila litt alenetid vekk fra bebissene. Flinke mammaen :lol:

Her er ett kart for de som er ukjent.

Har satt en nål der golfbanen er. ( Ser det riktig ut Monica? )

kartlillestrom.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå trenger vel Vila litt alenetid vekk fra bebissene. Flinke mammaen :)

Her er ett kart for de som er ukjent.

Har satt en nål der golfbanen er. ( Ser det riktig ut Monica? )

kartlillestrom.gif

Ja, helt i enden av sørumsgata, så ser man golfbanen. Er greit der nå som den ikke er åpen hvertfall.

Kan ta 481, 485, 483 bussene tror jeg, og gå av på Vigernes eller Roar amundsensgate om man ikke gidder å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villa er ikke mammaen altså, men unghunden min på 17 mnd. :) Men mammaen kan sikkert trenge en lufting hun og :D

Der ser du hvor godt jeg følger med :)

Ja, helt i enden av sørumsgata, så ser man golfbanen. Er greit der nå som den ikke er åpen hvertfall.

Kan ta 481, 485, 483 bussene tror jeg, og gå av på Vigernes eller Roar amundsensgate om man ikke gidder å gå.

Takk skal du ha. Vil noen møtes til helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med.. :) Men kan ikke ennå... Jeg går fortsatt på krykker. Så om jeg skal være med må det være på et sted der vi kun slipper hundene liksom..

Men jeg vil gjerne være med når foten er bra igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er opptatt hele den helgen som kommer. Søndagen skal jeg på gårdshundtreff.

Nevn noen dager du kan da. Så ser vi om Caroline kan da også :)

Akkurat samme for meg når.

Jeg vil gjerne være med.. :) Men kan ikke ennå... Jeg går fortsatt på krykker. Så om jeg skal være med må det være på et sted der vi kun slipper hundene liksom..

Men jeg vil gjerne være med når foten er bra igjen!

Dette er på en golfbane så kan vel slippe dem der tror jeg. Spørs hvor langt dyret ditt flyr :D

Men det er en vei i nærheten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine unggutter er klare for alt som beveger seg, de. Vi bor kanskje 10 min unna Lillestrøm, og har bil, så..

Ytterst snille og greie med andre hunder er de også, da de er aller mest opptatt av å bare løpe - løpe - løpe og løpe!!

De kan begge være løse så lenge det ikke er ALT for nære en trafikkert vei (de har virkelig ikke kontroll på slikt småtteri som biler, og sånt..)

Så vi kan, om det er kveld på hverdag, eller dagtid på helgene...Nå til helgen er det ikke engang utstilling, så NOE må man jo likevel finne på å gjøre med disse dyrene..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine unggutter er klare for alt som beveger seg, de. Vi bor kanskje 10 min unna Lillestrøm, og har bil, så..

Ytterst snille og greie med andre hunder er de også, da de er aller mest opptatt av å bare løpe - løpe - løpe og løpe!

De kan begge være løse så lenge det ikke er ALT for nære en trafikkert vei (de har virkelig ikke kontroll på slikt småtteri som biler, og sånt..)

Så vi kan, om det er kveld på hverdag, eller dagtid på helgene...Nå til helgen er det ikke engang utstilling, så NOE må man jo likevel finne på å gjøre med disse dyrene..

Susanne

Så fint :) Hvis du ser på kartet så er det ganske nærme veien men som Monica T nevner over her så går det kanskje an å bevege seg litt lenger inn ved Sørum gård.

Jeg blir også gjerne med.

Gjerne et sted litt unna trafikken, slik at hundene kan løpe litt.

( er vel noe litt bak Sørum Gård også ??? Jeg er ikke kjent der, men mener jeg har gått en runde der på kvelden og det er lys der, grus sti )

Er faktisk veldig lite kjent rundt her. Har bare gått i skauen og det er litt vanskelig å få folk opp dit når de ikke har bil.

Kan ta en kjøretur ned ved Sørum gård i morgen å se.

Gud jeg er spent på hvordan Bessie kommer til å reagere på alle hundene.

Jeg vet hun vil leke men det tar ofte litt tid før hun tør. Håper det går bra, vil så gjerne at hun skal ha noen venner også.

Også er mamma skravlesjuk da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en stakkars langbeint skranglekasse være med hvis mennesket hans har tid? Jeg trenger nemlig omgås noen flere enn bare andre fartsfriker, særlig sånne store med pels på på for de er litt skumle.

Vi er kjempeglad i langbeinte fartsfriker :P (svarte for alle jeg)

Ser for meg treeege kraftige Bessie ved siden av ett lanbeint fartsmonster :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...