Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva ønsker DU deg på hundesonen.


Recommended Posts

Nå som vi skal se på noen nye løsninger for og utvide hundesonen litt med flere muligheter vil vi vite hva nettop DU ønsker deg.

Vi kommer nå også til og lage en side til selve forumet. Det vil si at vi får litt flere muligheter.

Dette er det vi har tenkt på:

Et ordentlig annonse marked, der man kan legge ut annonser.

Et slags wikipedia hundeleksikon - der dere brukere selv kan lage et leksikon om hunder, raser osv.

En hendelses kalender, der man kan se kommende viktige hundehendelser.

Ukens hund

Mulighet til og legge til bilder på forumet. uten og laste dem opp først.

Har dere flere forslag, kommentarer til det som står over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kjempebra ut!

Men det raseleksikonet, skal jeg som har ulvehund da f.eks sende inn en rasebeskrivelse, eller vil det fungere på samme måten som tråden med rasebeskrivelser her inne på forumet nå?

Hvertfall det med å kunne legge bilder uten å laste dem opp først ville være GENIALT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes kjempebra ut!

Men jeg håper ikke at det blir like komplisert som dyrenett...for jeg blir bare stressa av å skrive innlegg der :)

Jeg har ikke meldt meg inn på nye dyrenett, nettopp av den grunn...etter det nye kom. ble det for mye rot for min del..

-og Espen - få inn bilder her uten å laste dem opp, er KJEMPEBRA! :)

Da kan jeg bruke hjemmesiden min til annet enn fjortisfakter..hihihi :roll: :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som vi skal se på noen nye løsninger for og utvide hundesonen litt med flere muligheter vil vi vite hva nettop DU ønsker deg.

Vi kommer nå også til og lage en side til selve forumet. Det vil si at vi får litt flere muligheter.

Dette er det vi har tenkt på:

Et ordentlig annonse marked, der man kan legge ut annonser.

Et slags wikipedia hundeleksikon - der dere brukere selv kan lage et leksikon om hunder, raser osv.

En hendelses kalender, der man kan se kommende viktige hundehendelser.

Ukens hund

Mulighet til og legge til bilder på forumet. uten og laste dem opp først.

Har dere flere forslag, kommentarer til det som står over?

Det med en hendelseskalender, blir det mulighet å legge inn kommentarer der? (har lett for at det vil "gli ut" da med uviktige innlegg... tror jeg) :oops: Ellers så høres det bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på noe, hva med å ha en rubrikk (eller oppe på valgmenyen eller neo) som heter favoritter som du f.eks kan velge de topicene du er mye innom på/eller har postet selv og vil ha styr på... Bare ett forslag... Det må jo da selvfølgelig gå ann og "velge bort" noen av favorittene etterhvert ettersom topicer "dør ut"....

Vet ikke hva dere andre sier til det jeg, bare noe jeg kom på nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...