Gå til innhold
Hundesonen.no

Romjulstreff


Fillerya

Recommended Posts

åh du er så søt når du er slik *knis* Jeg vet ikke om jeg vil være med å leke med dere, siden gutta mine har bestemt seg for å hate alt av hannhunder. Men om jeg nå skulle finne på å dukke opp alene så passer den dagen fin fint for meg.

Jeg er så glad for at jeg kjøpte tispe denne gangen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar
Det ser ut som jeg skal klare å komme meg dit, iallefall dersom noen veileder meg fra Oslo S. EDIT: Skal bli veldig hyggelig å treffe deg igjen, Monica!

EDIT2: Det kommer jo ann på om Knott er ferdig med løpetiden eller ikke.. Dere med hannhunder skal få slippe å ha løpsk insekt der:p

Regner med at jeg også kommer da, så da kan vi jo møtes på Oslo s og ta følge! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner dette å ligne "gamle dagers" tråder, der det var uendelig antall sider med det "passer for meg da, og for meg da" i det uendelige, og man kommer aldri nærmere noe svar...

En eller annen må komme med ett forslag så får de som vil og de det passer for komme... :lol: (ja, jeg er stressa, sur og sliten i dag)

PMS eller julestress? hehe ;)

Som feks:

Sonentreff på Ekeberg (Skullerud?) 26/12 kl 1200 :lol:

Ja, om det har slutta å skvulpe i kneet, så passer det da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PMS eller julestress? hehe :lol:

Hahaha... Vel, jeg driver med regnskap, så slutten av året og begynneslsen av året er som regel ett lite *******.... I år har jeg og bevilget meg selv romjulsfri for første gang på gud vet hvor mange år (som det i grunn spøker for), noe som kun tilfører mer stress... I tillegg så er det vel litt julestress ja, og ja, pms er vel og en greie.... :closedeyes:

Men er blid igjen nå da, og fikk igrunn litt dårlig samvittighet når jeg så at jeg hadde overstyrt ørlitegranne, noe som medførte at trådstarter ikke kunne være med... :D Men det går jo ann å sette to datoer da, gir mulighet for flere, og de som vil kan være med på begge... Jepp!

Ja, om det har slutta å skvulpe i kneet, så passer det da! ;)

Veldig mye god bedring. Hadde vært veldig hyggelig å treffe deg og jenten(e?) igjen :lol:

Edit: Og BC Rex, du kan sitte på med meg til, men jeg skal mest sannsynlig ikke samme vei hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med 26. klokken 12. Ekeberg/ skullerud er egentlig ett fett, så lenge noen kan gi meg en nærmere beskrivelse på oppmøtested (evt kan jeg joine gjengen som møter opp på oslo s)

Da blir Lita overlykkelig, hun har fetish på GS'ere... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh, Z og Faro blir hjemme. GS er nemlig erklært som verdensfiende nr 1! Men jeg kan jo komme å røyke *flir*

Hihihihihi du vet du er i trøbbel når... :blink: Bare ikke dra den jeg tok når jeg slutta første gangen, skal røyke når jeg drikker.... Ble jo nesten alkoholiker av det.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil også være med! Tenkte å dra fra mamma og pappa den dagen uansett, så det passer egentlig veldig fint. Tror jeg er i ferd med å bli sær, siden jeg ikke orker å være hos foreldrene mine i mer enn fire dager :blink: Jeg vil gjerne møte gjengen som skal dra fra Oslo S, merkelig nok er det superknotete å komme seg fra Ekeberg til Skullerud :P

Edit: Tok bort noen smilies... Det ble visst litt mange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihihihi du vet du er i trøbbel når... :blink: Bare ikke dra den jeg tok når jeg slutta første gangen, skal røyke når jeg drikker.... Ble jo nesten alkoholiker av det.... :rolleyes:

hihi, Ja du vet jo meg og sosial og slik... for jeg er kun sosial når jeg røyker eller hvordan var det igjen... eller røyker når jeg er sosial, take a pick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerpings folkenks. Når noen tar initiativ til et romjulstreff burde det vel kanskje være en dag vedkommende selv kan?

Det er vel ikke verre enn å hoste opp et forslag for tid og sted sjøl det vel, fremfor å kritisere at det forslaget som faktisk har kommet, ikke passer for alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med 26. klokken 12. Ekeberg/ skullerud er egentlig ett fett, så lenge noen kan gi meg en nærmere beskrivelse på oppmøtested (evt kan jeg joine gjengen som møter opp på oslo s)

Du kan jo reise sammen med meg? Så vidt jeg har skjønt befinner vi oss jo på samme kant av byen :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh, Z og Faro blir hjemme. GS er nemlig erklært som verdensfiende nr 1! Men jeg kan jo komme å røyke *flir*

Jeg skal og røyke!! Og jeg er ikke PMS-Jane i romjula. Da har jeg friiiiiii og er blid som ei sol... banana

Skjerpings folkenks. Når noen tar initiativ til et romjulstreff burde det vel kanskje være en dag vedkommende selv kan?

Ja, det har jeg allerede unnskyldt, og også tipset om å kanskje foreslå en dato og tid og sted... Det er liksom litt enklere å forholde seg til, da det er helt håpløst å få det til å klaffe for alle uansett. To dager gjør vel heller ingenting, da kan man velge hvem man vil treffe, hvor og når, eller evt. bli med begge dager... :rolleyes:

Når det gjelder Skullerud så er jeg helt enig, det er kjempefint der... Men er det noen som er kjent da? Har ikke sett at Ida har engasjert seg i denne tråden (IDAAAAA, hvor er du???) og hun har alltid vært guiden min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
    • Har briard, hun nærmer seg 9 år nå men er sprek ennå. Kunne tenkt meg en briardvalp mens min nåværende er sprek og rask! Hun har så herlig personlighet at jeg vil hun skal være med å prege valpen. Har forsåvidt sett litt på andre raser også som border collie (har ei på 4,5 år nå) og toller, men synes briarden har så herlig personlighet! Nå ligger det ut lite informasjon om oppdrettere i landet så jeg lurte på om noen visste om noen oppdrettere og evt kunne sende meg en pm om man ikke vil legge ut her? Vet av cathrine i trondheim men de er bortlovet, ble for sen der. 😅 men noen må da vite av noen oppdrettere? Står lite på briard/picard hjemmesiden. Litt dårlig det. 😬
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...