Gå til innhold
Hundesonen.no

Bikkjetreff i Drammen


TineSimbaNana

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Mulig det kommer ei venninne av meg med en liten valp på 3 mnd. Det er en hann som er blanding av schafer og vest-sibirsk laika som trenger litt sosialisering :) Håper det er greit?

Loke: Off da :) God bedring! Så får du heller komme på treff en annen gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke likevel.. Var i bilulykke mandag og må til lege og kiropraktor i morgen etter jobb :P

:shocked: Hva skjedde? Håper alt går bra, sånt er ikke moro. Lykke til hos lege og kiropraktor!

Mulig det kommer ei venninne av meg med en liten valp på 3 mnd. Det er en hann som er blanding av schafer og vest-sibirsk laika som trenger litt sosialisering :) Håper det er greit?

Loke: Off da :) God bedring! Så får du heller komme på treff en annen gang :)

Det går bra for oss i hvert fall :)

En ting jeg lurer på, kommer det noen løpetisper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da sees vi i parken kl.13.00, jeg kommer 13.15 eller noe da..

Nana har hatt løpetid men tror at hun er ferdig nå, ingen hannhunder vi har møtt har vært noe interessert.. Og hun virker normal igjen :rolleyes::Laugh:

Nå kommer ikke jeg til å være mere på datan i dag eller i morgen før jeg drar så jeg håper at det er folk der når jeg kommer :rolleyes: kjedelig å komme også er det ingen der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da sees vi i parken kl.13.00, jeg kommer 13.15 eller noe da..

Nana har hatt løpetid men tror at hun er ferdig nå, ingen hannhunder vi har møtt har vært noe interessert.. Og hun virker normal igjen :rolleyes::Laugh:

Nå kommer ikke jeg til å være mere på datan i dag eller i morgen før jeg drar så jeg håper at det er folk der når jeg kommer :rolleyes: kjedelig å komme også er det ingen der...

Det er bra :) Orry gjør forsåvidt ingenting, han er ikke smart nok til det :Laugh: Derimot kan han være veldig snusete og halvveis (u)sjarmerende på løpetisper, noe jeg synes er slitsomt (fra tidligere erfaringer vet jeg at jeg legger mer merke til det enn andre, men likevel).

Så det er uansett ikke noe problem, men jeg foretrekker å ha en hund som er i normal omgang med andre hunder, fremfor å forelske seg i en løpetispe som dermed får en trofast følgesvenn hele veien :)

Vi sees i morgen, blir moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...