Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonentreff i Oslo.


ida

Recommended Posts

  • Svar 138
  • Created
  • Siste svar
Jeg kan ikke kl 18 :P

:shocked: Når kan du, da?? :icon_confused: Vi må jo ha med fotograf :P .

Uff, jeg rekker ikke så tidlig jeg... har ikke ferie eller noe enda.. Hadde nok passet bedre på en lørdag eller søndag men, kanskje neste gang da ;)

Det tar ikke mer enn et drøyt kvarter fra Vinterbro, da... :rolleyes: Når kunne det passe, da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke?? Kanskje jeg rekker det likevel, men hadde egentlig passet bedre på en lørdag eller søndag. Litt redd for at lille trassaldercockeren min er mer til forstyrrelse enn glede på denne turen også. Vil ikke ødelegge for noen heller :icon_confused:

Det er vel en litt sånn offentlig hemmelighet at det er flere av bikkjene som har en del personlige trekk som kan være mer eller mindre sjarmerende. Særlig mindre ;) . Du kan være ganske trygg på at han ikke ødelegger for noen. Fibi som er ei hurpe mot de fleste, taklet jo flokklivet utmerket. Hun lot valpene og igrunnen alle andre være i fred, og taklet helt bra ethvert forsøk på parring fra labbenurket på tre måneder logik.png , eller Knottes spede forsøk på å dra henne inn i leken! :Laugh: Jo fler, jo bedre var min konklusjon!

Dessuten var det så avslappende og trygt for meg at det var habile bikkjefolk på alle kanter, så jeg slapp å være på vakt hele tiden. Hundesonemennesker er veldig greie!

Men da finner vi et tidspunkt som passer alle. Hvis vi venter til klokka 19 00, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kl 18:00 passer for meg da.

Er betryggende at det er bare hundefolk med for da slipper jeg å unnskylde hans trassalder oppførsel hele tiden. Eneste som er, er at han bråker utrolig mye når han er i bånd, han vil bort til alle, og alle skal lekes med, hvis det er en hund som er brå mot han, så hopper han rundt og bjeffer hysterisk og inviterer til lek for å dempe, han går ikke under kategorien svært lydig, da han har vært mye syk, men hadde vært morro å være med da han syns det er veldig stas med andre hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kl 18:00 passer for meg da.

Er betryggende at det er bare hundefolk med for da slipper jeg å unnskylde hans trassalder oppførsel hele tiden. Eneste som er, er at han bråker utrolig mye når han er i bånd, han vil bort til alle, og alle skal lekes med, hvis det er en hund som er brå mot han, så hopper han rundt og bjeffer hysterisk og inviterer til lek for å dempe, han går ikke under kategorien svært lydig, da han har vært mye syk, men hadde vært morro å være med da han syns det er veldig stas med andre hunder.

Høres ut som han passer veldig bra med sonenhunder forøvrig! :icon_confused: Håper bare det ikke forgår for mye nede ved vannet fra før, slik at våre kan få løpe løse og kose seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en litt sånn offentlig hemmelighet at det er flere av bikkjene som har en del personlige trekk som kan være mer eller mindre sjarmerende. Særlig mindre :icon_confused: . Du kan være ganske trygg på at han ikke ødelegger for noen. Fibi som er ei hurpe mot de fleste, taklet jo flokklivet utmerket. Hun lot valpene og igrunnen alle andre være i fred, og taklet helt bra ethvert forsøk på parring fra labbenurket på tre måneder logik.png , eller Knottes spede forsøk på å dra henne inn i leken! :Laugh: Jo fler, jo bedre var min konklusjon!

Dessuten var det så avslappende og trygt for meg at det var habile bikkjefolk på alle kanter, så jeg slapp å være på vakt hele tiden. Hundesonemennesker er veldig greie!

Men da finner vi et tidspunkt som passer alle. Hvis vi venter til klokka 19 00, da...

Signerer den der... De fleste har liksom kommet med litt "advarsler" om sin egens hunds små eller store lyter, men det er sjelden de vises i noen stor grad på disse treffene... :rolleyes:

På tide at noen andre kjøper seg et skikkelig kamera eller? ;)

Hey!! :P

Når kan det passe for deg da?

Jaaaanee??? Ta med kamera, da... :P

Seff! Jeg har jo ny super-linse og... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer den der... De fleste har liksom kommet med litt "advarsler" om sin egens hunds små eller store lyter, men det er sjelden de vises i noen stor grad på disse treffene... :rolleyes:

Ok, da har jeg kommet med mine advarlser hvertfall. Så slipper jeg å få stygge syn over at jeg har en ganske vilter cocker som skal leke med alle og som bråker endel hvis han er i bånd. Men han er bare snill da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! :icon_confused:

Når kan det passe for deg da?

Puste med magen nå vennen! Du kan jo liksom aldri så da tenkte jeg liksom ikke på det også, ja atte *kremt* også tenkte jeg liksom atte også *host* ;) :angel:

Kan vi leke i helgen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puste med magen nå vennen! Du kan jo liksom aldri så da tenkte jeg liksom ikke på det også, ja atte *kremt* også tenkte jeg liksom atte også *host* :icon_confused: :angel:

Kan vi leke i helgen også?

Frekkas! Jeg har vært med fleeeere ganger nå, så det så...!! :shocked:

Til helgen skal Snorre på "feriekoloni" hos "mormor og beste" mens jeg skal til Stockholm på shopping og uteliv... banana banana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekkas! Jeg har vært med fleeeere ganger nå, så det så...! :shocked:

Til helgen skal Snorre på "feriekoloni" hos "mormor og beste" mens jeg skal til Stockholm på shopping og uteliv... banana banana

Jeg? Frekk? Nei det har jeg aldri hørt før..... :icon_confused: Uteliv?? Uten meg? ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da har jeg kommet med mine advarlser hvertfall. Så slipper jeg å få stygge syn over at jeg har en ganske vilter cocker som skal leke med alle og som bråker endel hvis han er i bånd. Men han er bare snill da :rolleyes:

Tror ikke du skal bekymre deg, tror alle her vifter store flagg med advarsler om at hunden gjør ditt og datt :P Dessuten er man gjerne mer nærtagende på hva sin egen hund gjør, mens resten av folka ikke ser problemet (been there :rolleyes:). Så du har ingenting å bekymre deg for, kjempemoro at du blir med! Og selvfølgelig er det jo alltid en fordel at det bare er hundefolk som er med, vi ser jo mellom fingrene på det sller aller meste :icon_confused:

Jeg sitter forøvrig og håper på bra vær... Dyret og jeg er ikke så glade i regn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hvordan skal det gå....? Hadde jeg bare vist når jeg bestilte at enhver uteliv-tur burde inkludert deg, hadde det selvfølgelig vært DEG jeg dro til Stocholm med... :icon_confused:

Da er jeg glad og lykkelig igjen! ;) Sees om litt da :P

Dessuten er man gjerne mer nærtagende på hva sin egen hund gjør, mens resten av folka ikke ser problemet (been there :rolleyes:).

Nei nå skjønner jeg ikke hva du mener.... :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det veldig mye flått der? Har ikke gått tur der på veldig lenge... Flåtthalsbånd er kjøpt inn, men ligger pent i esken sin foreløpig..

Vi går mye tur i området der og har ikke hatt en eneste flått, enda. Dryppet med Expot en gang i mai, men skal jammen ta neste dryppen nå! Tror ærlig talt ikke det er så mye flått der, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det er tur vi skal gå eller er det treningsøkter vi skal ha??

Hva vil du? Jeg vil bare at Fibi skal få masse gode erfaringer på å omgås andre hunder, jeg. Kanskje vi som vil gå tur kunne møtes klokka seks og gå en times runde og så kunne resten komme rett ned til vannet klokka sju for trening og bading? Det blir nok mest bading for vårt vedkommende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Jeg vil egentlig bare gå tur og la hundene kose seg egentlig. Har fått en personlig trener nå og skal vi trene skal det helst gjøres uten forstyrrelser (da vi har begynt på scratch igjen) Han har veldig godt av å få gått en koselig tur med flere hunder og få løpe og kose seg.

men hva av utstyr har dere med egentlig?? Regner med at vi må ha de i bånd pga båndtvangen, men Mike er noe vrang hvis båndet blir for stramt, så kanskje en langline kan være en ide? Vet ikke helt, aldri vært med på sånne treff før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstyr? :) Godbiter i lomma, langlina over skulderen og en tennisball eller tre i den andre lomma. Det er vel omtrent dèt, ja. Hva andre har med, har jeg vel egentlig aldri tenkt over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, har lagt frem kongen hans, skåret opp pølsebiter, langlina må jeg kjøpe ny, da valpen til naboen har benyttet sine fine valpetenner på den. Så tror det meste er klart nå, er veldig usikker på veien da jeg har stedsans som en skilpadde... Har noen evt en adresse? har en sånn gps som kan være til hjelp.

Tenkte på en annen ting også... det er mye kennelhoste i Oslo nå.. men dere her har vel vett nok til å ikke ta med hunder med kennhoste :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...