Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff


edlitam

Recommended Posts

Hei

Jeg ble ikke med på forrige treff, fordi det var med høyløpske tisper <_< så hvis noen ville vært med på et lite sommer treff mandag 11 juni hadde det vært kjempe koselig. Vi kunne jo evt hatt med noe å grille osv. For meg passer det best i frogneparken eller mærradalen men er åpen for andre forslag. Vi kunne jo kanskje trent litt LP eller spor også siden jeg skal gå på spor kurs helgen før :wub: Kan ingen andre datoer fram mot sommeren så hvis den 11 hadde passet for dere hadde det vært superfint. Alt etter 1500 passer for meg ...

Hilsen Mathilde og Ludde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar
Hei

Jeg ble ikke med på forrige treff, fordi det var med høyløpske tisper <_<

For å være ærlig så kjenner jeg at jeg blir litt irritert av den kommentaren der! Vi som planla den turen hadde løpetisper og de som sa ja til å være med var inneforstått med dette, så kom du på banen og blir sur for at det skal være med løpske tisper..?? :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig så kjenner jeg at jeg blir litt irritert av den kommentaren der! Vi som planla den turen hadde løpetisper og de som sa ja til å være med var inneforstått med dette, så kom du på banen og blir sur for at det skal være med løpske tisper..?? :glare:

Kan forresten signere den, selv om jeg ikke engang var blant dem med løpetisper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm.. Jeg forstod Mathildes svar som at hun synes det var synd hun ikke kunne være med, ikke fordi dere var så fæle og slemme som hadde med løpetisper, men fordi hun har en hannhund som da gjorde at hun måtte ta valget om å være hjemme av hensyn til løpetispene ;) Ikke ta ting opp i verste mening da, jenter. Det er ikke så lett å formulere seg på et forum.

så kom du på banen

Beklager, men det er dette jeg er litt redd for å møte. Dere er allerede en ganske sammensveiset gjeng, så en av grunnene til at jeg er litt tilbakeholden er at jeg ikke vil trenge meg på i fare for å gjøre noe galt (f.eks. at hunden min oppfører eg helt koko). Det er sikkert ikke grunn til det, men jeg blir litt bekymret av å se sånne kommentarer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm.. Jeg forstod Mathildes svar som at hun synes det var synd hun ikke kunne være med, ikke fordi dere var så fæle og slemme som hadde med løpetisper, men fordi hun har en hannhund som da gjorde at hun måtte ta valget om å være hjemme av hensyn til løpetispene ;) Ikke ta ting opp i verste mening da, jenter. Det er ikke så lett å formulere seg på et forum.

Beklager, men det er dette jeg er litt redd for å møte. Dere er allerede en ganske sammensveiset gjeng, så en av grunnene til at jeg er litt tilbakeholden er at jeg ikke vil trenge meg på i fare for å gjøre noe galt (f.eks. at hunden min oppfører eg helt koko). Det er sikkert ikke grunn til det, men jeg blir litt bekymret av å se sånne kommentarer. :)

Tror ikke det er så farlig ;) Jeg har aldri møtt noen her jeg heller, men tror ikke akkurat at noen blir ;) hvis hunden din for eksempel er tullete. Tror nok turgjengen er ganske så real mot nykommere jeg, med mindre jeg har misforstått heeeelt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm.. Jeg forstod Mathildes svar som at hun synes det var synd hun ikke kunne være med, ikke fordi dere var så fæle og slemme som hadde med løpetisper, men fordi hun har en hannhund som da gjorde at hun måtte ta valget om å være hjemme av hensyn til løpetispene ;) Ikke ta ting opp i verste mening da, jenter. Det er ikke så lett å formulere seg på et forum.

Beklager, men det er dette jeg er litt redd for å møte. Dere er allerede en ganske sammensveiset gjeng, så en av grunnene til at jeg er litt tilbakeholden er at jeg ikke vil trenge meg på i fare for å gjøre noe galt (f.eks. at hunden min oppfører eg helt koko). Det er sikkert ikke grunn til det, men jeg blir litt bekymret av å se sånne kommentarer. :)

Oioioi.... For det første så er det en grunn til at jeg reagerer på denne kommentaren. Hadde dette vært det eneste så hadde jeg vel gitt skikkelig beng for å si det sånn. Du gikk tydeligvis glipp av hva som skjedde i den andre tråden.

Nei Maria å si at vi er en sammensveiset gjeng er tull! Vi har møtt hverandre noen ganger ja, men å si at vi er sammensveiset blir å dra den litt langt syns jeg.

At du er redd for å møte oss syns jeg er leit! Og skjønner egentlig ikke helt hvorfor..!? Du er redd for å trenge deg på? Eh.. Hadde vi ville hatt en privat møte så hadde vi da ikke avtalt her på sonen ;) Selvfølgelig er alle da velkommene, at noen velger å ikke komme pga det ene eller det andre er deres valg, alle som vil kan da være med på turene! Og jeg lover deg at din hun ikke vil være den eneste som evt ikke oppfører seg helt eksemplarisk..! ;)

Vi er da mer eller mindre voksene mennesker som kan si ting til hverandre uten at det skal bli full baluba heller vel ;)

Og bare for å ha det på det rene, nei jeg er ikke sur, nei jeg er ikke skummel og nei jeg biter ikke ;) Egentlig er jeg ganske snill og stort sett bare blid så tror ikke det vil være sånn innmari skummelt å møte meg! :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som fikk meg til å backe ut litt sist, var et forslag om å spraye hunden min med noe som skulle gjøre det enklere for hannene å være løse rundt løpetiden hennes. Jeg sa ingenting da, nettopp fordi jeg ikke ønsker at noen skal føle at de er mer velkomne enn andre, men ble litt usikker på hvor greit jeg syns det var. Ikke vil jeg at slike sprayeavgjørelser skal taes uten mitt samtykke, jeg tviler på effekten og ikke ville den hjulpet på tispas hormonelle frustrasjoner, uansett. Sånn nå har jeg sagt det.

Ellers vil jeg støtte Marianne i at vi er høyst normale mennesker med høyst normale hunder og jeg kjenner iallfall ingen spesiellt godt, men setter pris på at både Fibi og jeg får miljøtrent oss rundt hunder og folk som kjenner litt til våre utfordringer, så jeg kan senke skuldrene litt og ha det hyggelig! Vi er stort sett blide alle sammen, særlig Marianne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers vil jeg støtte Marianne i at vi er høyst normale mennesker med høyst normale hunder og jeg kjenner iallfall ingen spesiellt godt,

*klipp*

æh... nå skryter du... *dukker å løper i vill fart*

Jeg er ikke med på treff fordi jeg er sær, har mindre normale hunder og synes Marianne og Ida er for blide :) Men opplever ikke at disse ikke er inkluderende! De er ingen klikk, og det er opp til dere hvordan dere vil ha det. Ikke lag unnskyldninger... Disse treffene er for alle. Dog må man ta hensyn til hverandre.

Er det løpetisper der, må man vurdere om man vil eller ei. Personlig valgte jeg det bort siden det var noen damer der, som alt er søte i minsten sine øyne... men ikke sutrer jeg over det. Disse søte småpikene må også få kose seg litt med likesinnende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mye baluba rundt den forrige turen ja, så beste er nok bare å glemme den, og planlegge en ny. Var litt unødvendig mye oppstyr forrige gang gitt :rolleyes: Jeg gleder meg i hvert fall veldig til når det eventuelt blir treff, mange her vi har veldig lyst til å møte :) Orry gleder seg i hvert fall veldig til å hilse på alle disse småpikene, selv om han ikke helt forstår seg på det motsatte kjønn hele tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm.. Jeg forstod Mathildes svar som at hun synes det var synd hun ikke kunne være med, ikke fordi dere var så fæle og slemme som hadde med løpetisper, men fordi hun har en hannhund som da gjorde at hun måtte ta valget om å være hjemme av hensyn til løpetispene ;) Ikke ta ting opp i verste mening da, jenter. Det er ikke så lett å formulere seg på et forum.

Beklager, men det er dette jeg er litt redd for å møte. Dere er allerede en ganske sammensveiset gjeng, så en av grunnene til at jeg er litt tilbakeholden er at jeg ikke vil trenge meg på i fare for å gjøre noe galt (f.eks. at hunden min oppfører eg helt koko). Det er sikkert ikke grunn til det, men jeg blir litt bekymret av å se sånne kommentarer. :)

Maria, jeg synes du skal lese den andre tråden først. Dette handler ikke om noen klikk, eller "utestengelse" eller noe annet... Fra starten av var det veldig klart at løpetisper kom til å bli en del av denne turen. og at vi alle måtte ta hensyn til dette. "Tjukken" kommer inn på slutten av diskusjonen, og nærmest forlanger at noen av de som allerede er med skal trekke seg, slik at hun kan komme med sin hund....

Jeg har vært med på 3 treff med sonen tror jeg, så jeg vil ikke kalle meg særlig "sammensveiset" med disse. Vi er alle blide og hyggelige (IRL i hvert fall) og mest sannsynlig kommer du til å synes det også... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes Marianne og Ida er for blide ;)

Memmo til meg selv: Være drit sur neste gang vi leker *flirer*

Ble mye baluba rundt den forrige turen ja, så beste er nok bare å glemme den, og planlegge en ny. Var litt unødvendig mye oppstyr forrige gang gitt :rolleyes:

Ja jeg er enig i den! ;)

Vi er alle blide og hyggelige (IRL i hvert fall) og mest sannsynlig kommer du til å synes det også... :)

Signerer den også jeg ;)

Skal vi nå kalle en spade en spade osv og avtale tur eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9-10/6 kan ikke jeg, men jeg er hjemme igjen på søndag kveld og er klar for tur uka etter der! :) Mulig at Lita lukter litt snadder enda da men...

Forresten: Lill så utrolig koselig om du blir med! Lenge siden jeg har sett deg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan 9. og 11., men egentlig ikke 10. Men om jeg ikke kan så er det fordi det krasjer med jobb, så hvis det ender på en sånn dag igjen skal jeg søren meg skrike meg blå så jeg får fri. Denne gangen skal vi med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi kan bli med og...er ikke sikker da. Har "bronkial lungebetennelse" (hva nå enn det betyr?)

Vet ikke helt om mine ulydige små dyr greier å trene lp eller spor da. Men hvis dette ikke er et "tema" for turen blir vi gjerne med ;) hvis det er greit da?

hilsen oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi kan bli med og...er ikke sikker da. Har "bronkial lungebetennelse" (hva nå enn det betyr?)

Vet ikke helt om mine ulydige små dyr greier å trene lp eller spor da. Men hvis dette ikke er et "tema" for turen blir vi gjerne med ;) hvis det er greit da?

hilsen oss:)

Bronkial lungebetennelse (eller bronko pneumoni om du vil) er dobbelsidig lungebetennelse i de nedre lappene av lungene, vanligvis skyldes det streptokokker men kan også være andre bakterier. Hvis du ble noe klokere av det.... :P Men du får vel antibiotika regner jeg med så da bør du føle deg bedre ganske så snart..?

Og har vi ikke blitt enige om at sonentreff er for alle...? *flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...