Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvil i fred Eagle


Turnip
 Share

Recommended Posts

For 4 år siden ringte det en dame fra veterinær høyskolen i Oslo og sa at dem hadde en misshandlet hann katt på 9 måneder, den skulle avlives pga den var agressiv. jeg og samboern dro ned for å hilse på deg og se om vi kunne gi han en ny start på livet. Når vi kom ned så hadde han akkurat blitt kasterert og var "halvdopa" det sto 4 veterinærer rundt han pga de skulle legge han i buret men var livredd katten de sto med full rustning...

Jeg gikk forbi de og sa jeg var den nye eieren, hilste på katten som ikke var agressiv i det hele tatt og la han i buret og kjørte hjem. Han våknet til ettervært og var en matgla kar. Fikk høre senere at han har vært innestengt på et bad i 5 måneder pga eierene var redd han, han fikk ikke mye mat og fikk vann via toalettet...

Han ble tryggere med tiden og ble en fin stor stolt katt. Jeg døpte han Eagle.

Vi hadde 4 fine år med Eagle, en dag var han plutselig borte.... Han ble muligens tatt av en grevling.

Savnet er stort. Er glad for at han fikk en ny start på livet og at mennesker faktisk var snille.

Du var en one og a kind og vi vil aldri glemme deg Eagle. Savner deg stolte katten min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...