Gå til innhold
Hundesonen.no

Lite valpetreff?


-Vilde-

Recommended Posts

Da ser det foreløbig ut som at torsdag 28. juni passer best for flest, men vi får vente litt til kanskje med å bestemme, så fler får si si mening.

Anng. tispunkt så synes jeg forsåvidt at Frognerparken er best på dagtid, mellom 10-16, etter det så kommer det så mye mennesker, og det er ikke alltid de som er flinkest med hunder. (mener ikke noe vindt her, er bare min erfaring, og når vi kommer med valper så er det greit å holde seg unna når de merkeligste hundene og eierene er der..) ;)

Så hva synes dere, torsdag 28.? mellom 10-15 en gang? Så fremt det ikke er øs-pøs regnvær da..! eller..?

Synes det er greit å være litt konkret med forslagene, for da blir det ikke så mye diskutering frem og tilbake..! :rolleyes:

Passer utmerket :)

Det passer torsdag 28 for meg også ;)
Best for deg, for du SKAL møte oss så vi kan finne dette stedet. Jeg tør ikke å dra alene :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Jeg må ta bussen til Jernbanetorget (Oslo S) og så ta banen derfra, så det blir kollektiv-trening på alle mann her..! =)

Og som sagt, så møter jeg opp på Oslo s, så da er det ingen som bør være redde for ikke å finne veien, om de slår følge! Det er ikke så vanskelig altså, så om dere vil finne frem selv, så er jo sikkert bare det også fin trening for dere to-bente! hihi.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dyrenett? *lete*

Jeg kan guide dere jeg, men tror ikke bart lir med da. For mange hunder for han blir fort mye stress. Men tollerfrøkna må jo få gjennomgå! :yes:

Canis :) Og vi tenger ikke bart om vi har pusa. =)

Jeg må ta bussen til Jernbanetorget (Oslo S) og så ta banen derfra, så det blir kollektiv-trening på alle mann her..! =)

Og som sagt, så møter jeg opp på Oslo s, så da er det ingen som bør være redde for ikke å finne veien, om de slår følge! Det er ikke så vanskelig altså, så om dere vil finne frem selv, så er jo sikkert bare det også fin trening for dere to-bente! hihi.. :)

Foretrekker å kun ha miljøtrening for hund denne dagen, men kan godt ta en bli-kjent-tur i Oslos gater en annen dag :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vet ikke om jeg kan den 28. juni har planer i sommerferien men kan se hva jeg får til. Hvis ikke er det noen som kunne tenkt seg enda et treff Fredag 15. juni etter kl 2 ellers så kan jeg nesten alle helger...

:yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker å kun ha miljøtrening for hund denne dagen, men kan godt ta en bli-kjent-tur i Oslos gater en annen dag :Laugh:

Ok, da Helene, kan vise deg rundt i Oslo en annen dag,...! Nå som jeg hadde gledet meg til å leke guide..! Hihi.. :Laugh: neida..!

Er ikke de fleste voksne hunder i Norge (ihvertfall hundene til de på sonen.. :rolleyes: ) vaksinert? Jeg har hvertfall erfart å bli innkalt hvert år for å ta vaksine hvert år med Bajaz. Men det er kanksje ikke alle som gidder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi skal da ha et treff den 28.! Det er vel sånn ca. bestemt er det ikke? Og så kan vi heller ha et til, litt tidligere for de som ikke kunne den 28. Det er foreslått både 15. og mandag 18., dere får finne ut av det, dere som ikke kan den 28. og så kan de som kan og vil, komme på begge to. :yes:

Men jeg foreslår at dere ikke velger en helg ihvertfall, da må det være tidlig eller sent på dagen, for på lørdager og søndager er frognerparken full av både hunder og mennesker, og det er ikke noe sted for et valpetreff..! :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner også med at det er bestemt med 28., så får det heller bli et til dersom dette ikke passer for noen :yes: Er enig i at det ikke burde være helg, og det burde sannsynligvis også være litt tidlig på dagen, for å unngå det verste kaoset. Tro meg, Frognerparken er et mareritt etter kl 14 for tiden :) Var innom der med voffen i går ettermiddag, og der var det mye fulle folk, engangsgriller og ukontrollerte hunder. Kanskje ikke beste sosialiseringsmiljøet! :) Derfor er min anbefaling tidlig på en hverdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg 10-11 tida jeg! =) om dere vil "tidlig", for da er det enda ikke så mange hunder der, kanksje ikke så mange fulle folk og engangsgriller heller! :Laugh: Da rekker jo Eva-Kihla jobben også forhåpentligvis! Jeg gleder meg jeg!

Skal ned og titte på valpene igjen imorgen, så det blir morsomt å få se lille Bono igjen :yes: (skulle bare gjerne visst hvem av dem som blir Bono..! :) hihi) Så da legger jeg nok kanskje ut noen bilder imorgen kveld på "vi venter på valpen"- tråden. Eller ihvertfall link til bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal prøve å komme den 28. juni...håper jeg kan!! elsker valpetreff er sååå koslig! Når skal vi si det er? kanskje mellom kl 11-13 eller noe litt tidlig ihverfall.... hvis jeg ikke kan er det noen som kunne tenkt seg et lite et en helg enn eller annen gang?

:yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns 11 hadde hvert en fin tid, da regner jeg med at det ikke er altfor mye trafikk på togene :yes:

Hva tar man med på et sånt treff ;)

skal prøve å komme den 28. juni...håper jeg kan! elsker valpetreff er sååå koslig! Når skal vi si det er? kanskje mellom kl 11-13 eller noe litt tidlig ihverfall.... hvis jeg ikke kan er det noen som kunne tenkt seg et lite et en helg enn eller annen gang?

:)

Om du ønsker treff en annen gang så start heller en ny tråd :)

Så blir det mer oversiktelig. Blir så lett forvirra om vi skal ha flere treff å forholde seg til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tar man med på et sånt treff :yes:

aner ikke jeg...! Hmm.. men en vannskål og litt vann er sikkert bra, og kanskje en leke eller to, om vi blir der lenge så er det en benk der om man blir slitne i beina, så teppe er nok ikke nødvendig. Min lille tass blir sikkert sliten etterhvert også :) , så jeg tror ikke jeg kommer til å ta meg meg så mye egentlig..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke jeg...! Hmm.. men en vannskål og litt vann er sikkert bra, og kanskje en leke eller to, om vi blir der lenge så er det en benk der om man blir slitne i beina, så teppe er nok ikke nødvendig. Min lille tass blir sikkert sliten etterhvert også :yes: , så jeg tror ikke jeg kommer til å ta meg meg så mye egentlig..!

Vann og leke er bra! Spesielt hvis du samtidig ønsker å trene litt kontakt med valpen med forstyrrelser. Da kan jo også godbiter være greit. Og kanskje noe mat og drikke til deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...