Gå til innhold
Hundesonen.no

Himmelsprett-trening?


Aya

Recommended Posts

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar
Vi har jo gått i Mærradalen før, hva syns du om det da?

Enkelt å komme seg dit også ;)

For ikke snakke om at det er 5 min å gå dit for meg...! :D

Lett og lett, fru blom. Joda, det er jo igrunn bare å kjøre til riksen, er det ikke? Eller er det radiohospitalet? Eller er det samme sted? Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett og lett, fru blom. Joda, det er jo igrunn bare å kjøre til riksen, er det ikke? Eller er det radiohospitalet? Eller er det samme sted? Hm.

Radiohospitelet ;) ! Da kan man ta T-bane, trikk eller buss fra mine trakter. Må bytte litt, men det går bra! Vet hvor radiohospitalet :D er iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett og lett, fru blom. Joda, det er jo igrunn bare å kjøre til riksen, er det ikke? Eller er det radiohospitalet? Eller er det samme sted? Hm.

Radiohospitelet ;) ! Da kan man ta T-bane, trikk eller buss fra mine trakter. Må bytte litt, men det går bra! Vet hvor radiohospitalet :D er iallefall.

Hahaha, Radiumhospitalet! :Laugh:

Letteste å komme seg dit fra byen er banen til Smestad og en buss derfra. 23 Lysaker eller bussen for Kolsåsbanen, eller bussen til Åsjordet.

Ida, går ikke 23 bussen forbi oppe hos deg da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
syntes frogneparker en grei jeg... lett tilgjengelig med bane, buss og bil

hadde vært utroligt gøy å møte chessea igjen da :D

Er det Mathilde fra treffet i Frognerparken i fjor? ;)

Vi kan muligens komme å titte på, hvis det er lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida, går ikke 23 bussen forbi oppe hos deg da...?

Jo, må bytte på Ryen. Den stopper rett utenfor radiumhospitalet! Men når kom Åsjordet inn i bildet? Det er bare helt umulig å finne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med=) men spørs om du vil da:S Turbo er snill med alle hunder bare litt voldsom.. men kan vi ta et sted som er lett å komme til med t-bane/buss/tog? hehe:P har noen her inne hørt om skøyenparken før? der er det veldig fint med hunder:) men det er ikke mange hunder der egentlig og store områder så man klenger ikke innpå hverandre akkurat:P det er hmm 3 min å gå fra t-banen men alikelvel i skogsområde.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med=) men spørs om du vil da:S Turbo er snill med alle hunder bare litt voldsom.. men kan vi ta et sted som er lett å komme til med t-bane/buss/tog? hehe:P har noen her inne hørt om skøyenparken før? der er det veldig fint med hunder:) men det er ikke mange hunder der egentlig og store områder så man klenger ikke innpå hverandre akkurat:P det er hmm 3 min å gå fra t-banen men alikelvel i skogsområde.. hehe

Kan du gi en liten forklaring på hvor Skøyenparken er? Jeg har ofte hørt om den og skal visstnok bo i nærheten, men har null peiling på hvor det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei kan prøve: Vet du hvor hellerud t-bane er? isåfall går du oppover fra t-banen så er det to veier du kan gå, du går da til høyre og da ser du den gresssletten og skogen og hvis du går opp på gresset ser du skøyen hovedgård hvor det også er barnehage så du ser alle lekeapparatene o.l.. veldig lett å finne fram..

skjønte du noe i det hele tatt nå? hehe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, må bytte på Ryen. Den stopper rett utenfor radiumhospitalet! Men når kom Åsjordet inn i bildet? Det er bare helt umulig å finne! :)

Hehehe, Bussen til Åsjodet går fra Smestad til Radiumen, ikke værre en det! ;) Og nei, det er ikke mulig å finne fram dit, alle fant fram til slutt...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teite familiebesøk:S

Æh, du trenger vel ikke leke med dem hele tiden vel!

:alien: Det er vi som er din familie nå :yes: !Endelig fikk jeg brukt noen av de snåle smileysene.

Og seff er det vi som er det...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh, du trenger vel ikke leke med dem hele tiden vel!

Og seff er det vi som er det...! :yes:

*Knis* Nei, det er litt mange familiemennesker som skal besøkes, sverigetur, noe jobbing osv..:S Men i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Knis* Nei, det er litt mange familiemennesker som skal besøkes, sverigetur, noe jobbing osv..:S Men i sommer!

<_< Den har jeg hørt før assa.... *skikkelig furten* Og du velger harrytur framfor familien din??? *dypt sjokkert og om mulig enda mer furten...* <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Knis* Nei, det er litt mange familiemennesker som skal besøkes, sverigetur, noe jobbing osv..:S Men i sommer!

Du kan sende Ane til Sverige. Hun er der med svigermora si en gang i måneden sånn ca. Hun kjøper røyk og godteri til meg og kan sikkert ta med noen cider til deg, òg. Ikke det at jeg vet noe om du liker sånt skvip, altså.. :whistle: Da kan du leke med oss mens hun er i Sverige. Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sende Ane til Sverige. Hun er der med svigermora si en gang i måneden sånn ca. Hun kjøper røyk og godteri til meg og kan sikkert ta med noen cider til deg, òg. Ikke det at jeg vet noe om du liker sånt skvip, altså.. :whistle: Da kan du leke med oss mens hun er i Sverige. Så det så!

*Knis*Cider?? Moi??!? Poenget er egentlig ikke harrytur, men å finne på noe som småsøstrene er morsomt.. Godteri:p Jeg er såå lei for det, har kjempelyst til å møte dere og altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Knis*Cider?? Moi??!? Poenget er egentlig ikke harrytur, men å finne på noe som småsøstrene er morsomt.. Godteri:p Jeg er såå lei for det, har kjempelyst til å møte dere og altså.

Døh, assa.. TA DE MED DEG!! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh, assa.. TA DE MED DEG! :twitch:

Småsøstre simpelten elsker å treffe en haug med særdeles veloppdragne ;) bikkjer og mammaene deres. Jeg kan ta med Ingvild, engangsgrill og en pose mashmellows. Da er både det sosiale alibiet og underholdningen dekket. Dessuten kan de få trene slalom mellom beina og finn den ene etter den andre så mye de vil med Fibi. Nei og nei for noen heldige unger :whistle: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småsøstre simpelten elsker å treffe en haug med særdeles veloppdragne :twitch: bikkjer og mammaene deres. Jeg kan ta med Ingvild, engangsgrill og en pose mashmellows. Da er både det sosiale alibiet og underholdningen dekket. Dessuten kan de få trene slalom mellom beina og finn den ene etter den andre så mye de vil med Fibi. Nei og nei for noen heldige unger :whistle: .

Bingo bæibi ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så er det jo koselig å planlegge og drømme litt også Har du noen tanker om hvilken rase du kan tenke deg i fremtiden?
    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...