Gå til innhold
Hundesonen.no

"aker på rompa"


sussa85

Recommended Posts

Har lagt merke til at Sokrates har en tendens til å sette seg ned og så dra seg framover. Det skjer ikke så ofte, kan gå uker mellom hver gang, men igjen så kan det også bli gjort noen ganger i løpet av en dag.

Er dette noe "farlig" eller er det bare at han klør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør få sjekket gattkjertlene, det er ofte når de "aker på rumpa" at gattkjertlene er "fulle". Sikkert lurt å få en dyrlege til å sjekke de, og rensket de om e er fulle. Der lukter noe j******! Jeg gjør det ALDRI selv! Er ikke noe kresen av meg, men der går grensen altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som hunden din kan ha fylte analkjertler ja. Få noen til å vise deg hvordan du tømmer de, aller helst en veterinær. Man skal ikke drive og tømme de i tide og utide, men kun gjøre det på hunder som har problemer. Dersom de tetter seg, og ikke blir tømt, kan det gå betennelse i det (da er væska som kommer ut ofte litt klumpete og lukter enda verre enn normalt...). Da skal veterinær kontaktes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det ikke være noe annet?

Chica akte seg også en periode, men jeg klarte aldri å finne noe bak der, og plutselig sluttet hun med det.. Hun har vel tømt seg selv da?

Lurte litt på om de kunne tømme seg selv. noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte litt på om de kunne tømme seg selv. noen som vet?

Hehe, JAAAAA, det kan de! En ting er jo at det gjerne går "litt om litt" når de bæsjer. Det er jo liksom det de egentlig skal... Men altså, funker ikke det, så gjør Sofus det selv. Hvordan han gjør det og helst hvor dette blir gjort spør du! Vel, altså, han bruker tungen (ugg) og vasker seg iherdig og stedet- jo, det er helst i sofaen det!

Takk gud for avtagbare vaskbare (les: kokbare) sofatrekk fra ikea :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...