Gå til innhold
Hundesonen.no

SGT-treff når NKK har utst i Drammen!


Lotta

Recommended Posts

Jeg vet dere egentlig ikke ville høre noe mer fra wannabe'er som pingler ut, men jeg tar likevel sjansen på å ønske dere en fortreffelig dag.

Håper imaget består og at dere kommer tilbake like sure (ellerer surere) som før, og at dere kanskje vil dele noen minner med oss feiginger etter endt dag....

Lykke til i hvert fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar
:) Har jeg ennå ikke kommet lenger enn til å bli en wannabe.... ;)

Jeg har gjort en hederlig innsats den siste tiden, men tydelig ikke bra nok.

Men bare for å spørre; er jeg ikke sur nok, ikke gammel nok, eller er det mangel på å være "tantete"

(si: ikke gammel nok! *håpe*)

Nei nå skjønner jeg ingen ting... Var det ikke sure gamle tanter det stor for da?

Jeg kan forøvrig ikke komme. Jeg har funnet ut at jeg verken er sur eller gammel (bare tante), så jeg dropper å møte opp så jeg ikke blir "smittet". Jeg ønsker å forbli en ungdommelig og blid tante en stund til.... ;)

Men håper dere får en fortreffelig dag i hvert fall, og krydderkake synes jeg i grunn passer midt i blinken til et sånt treff.... :closedeyes:

Jeg vet dere egentlig ikke ville høre noe mer fra wannabe'er som pingler ut, men jeg tar likevel sjansen på å ønske dere en fortreffelig dag.

Håper imaget består og at dere kommer tilbake like sure (ellerer surere) som før, og at dere kanskje vil dele noen minner med oss feiginger etter endt dag....

Lykke til i hvert fall! ;)

Du er herved innvilga æresmedlemsskap av aller høyeste grad, klasse og nivå! En mer verdig, innbarka og ihuga SGTer vil ikke bli å finne i Drammen hverken 2. eller 3. juni - GARANTERT.

Bøyer meg i støvet og ønsker deg en het velkomst!

"Lotta"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig må Belgerpia ha med telt (det samme må Siri...) (Non-negotionable... EOD!).

Som innbarka sur, gammal (ikke gammEL men gammAL...) tante har jeg selvfølgelig alltid med meg telt ! Stort sådan - dårlig likt av omgivelsene pga stor plass, men sånt gir selvsagt SGT'ere skikkelig beng i ! Man er seg selv nok - sant ? Men jeg NEKTER å ta med kake eller annet bakverk altså... om noen hadde sett de "vaflene" jeg har stekt i kveld i anledning spesialutstilling i morgen, ville man ikke engang tiltrodd meg å koke vann... Jeg tror det er bra vaflene er til hunden og ikke meg *grmpf*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er herved innvilga æresmedlemsskap av aller høyeste grad, klasse og nivå! En mer verdig, innbarka og ihuga SGTer vil ikke bli å finne i Drammen hverken 2. eller 3. juni - GARANTERT.

Bøyer meg i støvet og ønsker deg en het velkomst!

"Lotta"

banana banana banana :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*pøh* aspirant?

Ferdig utlært?

Stemningen står i taket, Bowie har spist 1 kg kyllinggrill og samler krefter etter dagens strabaser! Vi er lykkelige over å ha kommet helskinnet av Norwegians fly på rett stoppested (Gardermoen :rolleyes: ) og strålende fornøyde med velkomsten til det smilende østland... (Krysser fingrene for en glitrende fortsettelse i morgen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gamle sure satt nå der og surmula sammen, vi... *flir*.

Javisst! At flesteparten av de ikke visste at det var SGT-treff de var på heller, gjorde det bare enda surere, egentlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...