Gå til innhold
Hundesonen.no

Micro og Koda


Guest Limo
 Share

Recommended Posts

Micro (Amaritas Micro Sycillo) er en veldig søt liten rampegutt smile.gif, og er av rasen dvergdachs langhår... Han er 5 år gammel og er min første hund. Micro er en rar liten skapning med en stooor personlighet smile.gif Han er ganske sta, men veldig lettlært ;) Noen av trixene han kan er: Sitte bamse, gi nussen, nattinatt (tar teppe i munnen og ruller rundt slik at han dekker teppet over seg), gå slalom, spille død og rulle rundt. Han kan også lp klasse 1 programmet og noen øvelser fra klasse 2. Er ikke mulig å ikke bli sjarmert av denne karen smile.gif

Koda (Kimura's Didrik) er en norsk buhund på snart 3 år. Han trener lp og har fått opprykk til klasse 2 (har planer om å debutere i april). Har såvidt begynt å trene litt agility, men kommer ikke til å ta dette så veldig alvorlig. Koda blir også stilt ut på utstilling, og iløpet av 2006 oppnådde han følgende titler: Int Ch, Such, Pl ch, Nuch, Sv - 06, Plw - 06, Nv - 06, Nordv - 06, WW - 06. Koda kan også endel trix; Hands up, gi labb, spille død, krype, slalom og gi nussen. Inne er Koda veldig rolig og avslappet, men ute på tur er det bare løping og leking som gjelder smile.gif Koda er vel det motsatte av Micro; han elsker mennesker og han liker å trene samme hva slags vær det er wub.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også... Hadde lagt inn skole i haugesund på 1. valget, men kl 23.30 (halvtime før fristen gikk ut) skiftet jeg til skole i Stavanger fordi mor ble så sur.... Skal ikke være lett :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 4 years later...

Det har gått en del år siden sist jeg skreiv i denne tråden. Micro blir 10 år den 24. februar og Koda 8 år i april. Begge to er friske og raske :) Micro bor nå hjemme med mor og far (men er hos meg i perioder når jeg savner han for mye), mens Koda er med meg i Bergen. Jeg har begynt å trene blodspor med Koda og vi kommer forhåpentligvis til å delta på konkurranse iløpet av året :) Dette er noe han liker veldig godt! Vi har hatt pause en del år fra lp trening og konkurranser, men nå har motivasjonen kommet tilbake, og vi satser på å få opprykk til klasse 3 iløpet av året :D

IMG_6465-1.jpg

DSC00331-2.jpg

6415_143924015618_565850618_3849553_175939_n-1.jpg

Micro er med å leser til eksamen

Bilde0156-1.jpg

Så er det godt å hvile litt etterpå :wub:

Bilde0151-1.jpg

6415_143917300618_565850618_3849418_3956864_n-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Så hyggelig å høre fra dere igjen! Flotte Koda, ser ut som om han og Micro har det supert sammen! :)

Oj, har ikke fått med meg at det har kommet svar i tråden :P Koda og Micro koser seg skikkelig sammen ja. Koda blir helt i ekstase når han treffer Micro igjen når vi kommer hjem på besøk :) Det er så herlig å se :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...