Gå til innhold
Hundesonen.no

WorldCh NordicCh Int NO SE Lch Amira (Border Collie)


borderen
 Share

Recommended Posts

Etter flere måneder uten trening (kun litt konkurrering) er vi så vidt kommet i gang med litt LP-trening igjen, men det er først og fremst fysisk trening som gjelder i første omgang. Jeg drar snart en uke til Hellas, så har regnet ut at jeg ikke har mer enn under 2 uker til hundetrening før NM!

Uansett... her kommer noen bilder fra Amira var med som enebarn på båttur idag.

IMG_2833_wm.jpg

Amira ventet utålmodig på øya sammen med halve familien, mens vi andre hadde det moro på wakeboard.

IMG_2852_wm.jpg

Veldig glad når vi kom inn til land igjen!

IMG_2885_wm.jpg

Plopp!

Fotoserie:

IMG_2908_wm.jpg

BLÅ himmel idag

IMG_2911_wm.jpg

IMG_2915_wm.jpg

Borte

IMG_2918_wm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå kan jeg vel omtrent oppsummere året i denne tråden Amira er i veldig bra form igjen, etter den lange treningspausen. De første dagene etter jeg kom hjem så var hun helt rå, men så dabbet det litt

Tusen takk for gratulasjoner Idag fikk jeg brev fra NKK om at et av res.caciob'ene Amira har fått ikke skulle vært reserve, men vanlig caciob, dermed er Amira Internasjonal LydighetsChampion!! O,

Siden jeg glemte bursdagen til Amira, så må jeg nevne at idag er det 8 år siden jeg hentet min aller beste venn, støttekontakt og treningskompis. Vi har opplevd mye moro sammen og jeg håper vi har ma

Fine bilder av en flott jente :) Lykke til i Drammen, skal prøve å få sett dere!

Takk! Vet ikke om det blir så mye å se på gitt... Æsj... nå MÅ jeg skjerpe meg! Ligger og soler meg isteden for å trene LP... FYSJ!

Hvis jeg noen gang skal ha border collie, så må du passe deg, for da kommer jeg og stjeler Amira! :P:blink:

*Bygge hemmelig rom der jeg kan stenge Amira inne*

Haha. Jeg har aldri sett på Amira som en pen border collie... tvert i mot! Stri og kort pels (til å være langhåret), rare ører, kort hale, liten og sjefete... :rolleyes: Men personligheten hennes gjør at hun blir veldig skjønn da...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Bygge hemmelig rom der jeg kan stenge Amira inne*

Haha. Jeg har aldri sett på Amira som en pen border collie... tvert i mot! Stri og kort pels (til å være langhåret), rare ører, kort hale, liten og sjefete... :rolleyes: Men personligheten hennes gjør at hun blir veldig skjønn da...!

*Flir*

Ikke det at jeg kjenner Amira, men det er liksom noe med hele pakken :blink:

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Vet ikke om det blir så mye å se på gitt... Æsj... nå MÅ jeg skjerpe meg! Ligger og soler meg isteden for å trene LP... FYSJ!

Vi forventer at det går minst like bra som i fjor vi :D Og dere har jo fortsatt litt tid å trene på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi forventer at det går minst like bra som i fjor vi :lol: Og dere har jo fortsatt litt tid å trene på :D

He he... Ja, ifjor gikk det omtrent så dårlig som det kunne gått i finalen, så DET skal jeg nok klare bedre i år :D Det gjelder bare å gå bra begge dager...! Trene ja... eh... Reiser visst en uke til Hellas nå jeg :wub:

Uansett: Her er noen badefilmer av Amira og kusinen Meg:

th_P7260251.jpg

th_P7260250.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Ja, ifjor gikk det omtrent så dårlig som det kunne gått i finalen, så DET skal jeg nok klare bedre i år :lol: Det gjelder bare å gå bra begge dager...! Trene ja... eh... Reiser visst en uke til Hellas nå jeg :wub:

*klippe*

Du, for de fleste er det nærmest uoppnåelig å bli kvalifisert til finalen, så jeg tror du skal være fornøyd med fjorårets NM uansett jeg :D Og i Hellas kan du legge opp en treningsplan til du kommer hjem *flir* God tur forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 3 months later...

Juhu! Superblogger og oppdateringsflinke Maren er nå på vei med en ny oppdatering her :)

Flim fra konkurranse i follo:

http://mbgrunni.wordpress.com/2010/01/26/vinner-av-elite-klassen-i-flatebyhallen-2010/

Her vant vi eliteklassen av 33 deltakere med 291 poeng. Dermed tok vi med oss 10 poeng til VM kvalifiseringen :)

Også bilder fra vi kom på 2.plass under MyDog i Sverige, men ny rekord på 309,5 poeng! DET var gøy det!

IMG_3001.jpg?t=1264521545

Pallen

IMG_2997.jpg?t=1264521615

Skal ikke klage på premiene i hvertfall...! 15 kg Royal Canin, seng, halsbånd + kobbel, rosett, bok, flott lysestake ++ Fliiinke svenskene det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
  • 1 month later...

Imorgen reiser vi til Stockholm for å gå nordisk mesterskap i lydighet!

IMG_9178.jpg

Det har vært en trist og nervepirrende uke. Amira har hoppet på 3 bein og hadde tidvis lammelser i den ene foten til og med tirsdag. Vi tok røntgen på mandag, med trist resultat, uten at jeg orker å gå inn på det nå. Hun kan i hvertfall aldri mer brukes til snørekjøring, kløving, hopping eller gjøre annet som kan belaste kroppen. Å snørekjøre er det jeg liker best med å ha hund, og er absolutt det jeg bruker mest til på, så tar det ganske tungt.

Jeg dro på akupunktur med Amira i går, og resultatet var over all forventning! Hun hinket seg inn og travet med høy hale og ulte av glede på vei ut! Nå må jeg fokusere på det positive og tenke at det går bra med den lille hunden min. Hun har i hvertfall hatt lyst til å jobbe og løpe idag! Jeg holder henne i ro helt til jeg MÅ belaste henne i helgen, så får jeg håpe hun ikke tar noen skade av det :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...