Gå til innhold
Hundesonen.no

hva synes dere...


Line_

Recommended Posts

Folkeskikk :P Eller hundeskikk kanskje :P Være generelt høflig. Ikke kaste seg over maten eller inn og ut dører, kunne vente. Bør kunne akseptere at mennesker gjør "hva de vil" med den, løfter den opp og tar på den over alt. (Kniper på den som Kine sier) :P Kunne oppføre seg rolig på nye steder, ikke være redd. Være flink på bordet, tillate at fremmede tar på den. Jeg synes sånne ting er mye viktigere enn hvor mange triks den kan. Det viktigste er at den fungerer godt i alle slags miljøer. At hunden kan gå i bånd uten og trekke, og at den kan omgås andre mennesker og dyr. Innkalling bør dem også kunne. Det er nå min mening da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkeskikk :D Eller hundeskikk kanskje :D Være generelt høflig. Ikke kaste seg over maten eller inn og ut dører, kunne vente. Bør kunne akseptere at mennesker gjør "hva de vil" med den, løfter den opp og tar på den over alt. (Kniper på den som Kine sier) :D Kunne oppføre seg rolig på nye steder, ikke være redd. Være flink på bordet, tillate at fremmede tar på den. Jeg synes sånne ting er mye viktigere enn hvor mange triks den kan. Det viktigste er at den fungerer godt i alle slags miljøer. At hunden kan gå i bånd uten og trekke, og at den kan omgås andre mennesker og dyr. Innkalling bør dem også kunne. Det er nå min mening da :P

Kanskje litt mye forlangt at den ikke skal trekke i båndet bare ved 4 mnd. alder? Innkalling er også veldig bra, men at den sitter som støpt er heller ikke å forvente. Ellers ganske enig med lilleariel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...