Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg kjøper meg aussie valp!


Benedicte

Recommended Posts

Blir mest sannsynlig Smart fellow's Take A Hike Shoortie. Svensk utstillingschampion;)

HOHO :D Take a Hike Shoortie! For et navn :D

Du får gi den lykkelig uvitende mor en klem fra meg :D Hu blir helt sikkert en utrolig god mor! :P

Red merle aussie, ja! No' så nydelig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Shatina :P Nei, det blir IKKE valp fra Cita! Kanskje på et annet kull, hvis parringen går veldig bra... Og ja, nuffe blir det, men desverre ikke fra Oye, for han har AA svak grad :)

Åh okei så da blir det en aussie og en nuffe da? :P Hehe bare vent til Cita får valper *oooops* der hadde dere jammen en labbis valp også gitt :D Hehe neida :P

Oye var den du handlet i Drammen sant? Oye como va?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner ikke helt åssen du har planer om å selge fra deg labradorvalpene. Det er en av grunnene til at jeg ikke skal bli oppdretter - jeg hadde beholdt alle sammen selv (og det kunne fort blitt livlig om jeg hadde fått tak i en tispe fra Tinka sine linjer, for der har alle kull ti eller elleve valper!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ennå ikke (selv om det er en stund siden vi sendte inn) fått det godkjent fra belgia... Men førstevalget var Kennel Sharma... Ikke Sharma's X, men X av Sharma :)

Hehe, Ingvild.. Er bombesikker på at mamma og pappa (OG JEG!!) vil smelte for valpene og beholde en.. Det var jo det som var planen... (Planen var å peholde to :roll: )

Jeanette:

Ja, Oye Como Va var hannhunden jeg stilte i juniorhandlingen i Drammen :P Fant jo fort ut at meg og Oye var et perfekt par da;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...