Gå til innhold
Hundesonen.no

Meg og Kia


sveintore

Recommended Posts

Vært her en stund da, et par uker iallefall, men først nå jeg har tenkt å bli litt mer aktiv.

Litt om meg:

27 år gammel gutt, opprinnelig fra Elnesvågen, har flyttet til nærmeste by, Molde, hvor jeg nå jobber.

Har litt utdannelse fra Høyskolen i Molde, og jobber som IT-konsulent på EVAS AS på Bergmo. Trives veldig godt her.

Kia (Kvasnesets Black Velvet) er ei bortskjemt, veldig snill, litt lat (men jobber når det gjelder (og belønninga er god nok) tispe på fire år. Hun er svart, noe som gjør det vanskelig å ta skikkelige bilder. Hun er ekstremt godt sosialisert og går veldig bra sammen med nesten alt av hunder. Ingen problemer med å ha henne løs på trening, untatt når andre trener med leke, for da kommer hun gjerne og vil være med på leken.

Er også ivrig på å lese forum på Canis, og er fast inventar på no.alt.hunder på news.

Driver med lydighetstrening og utstilling, tar et blodspor i ny og ne, har trent litt rally-lydighet, går mye tur sammen med hundevennene våre. Var på Canis Clicker Camp i 2006, stortrivdes der og anbefaler den gjerne til andre. Der deltok jeg på Rundering, Spor og Feltsøk, veldig interessant og lærerikt.

Er sekretær i Romsdal Hundeklubb, er også med og holder en del kurs for de, er med på treninger der så godt som hver dag. Fast trening man, ons, tor, men som regel møtes den faste gjengen de andre dagene også.

Hunde-cv'en begynner å bli ganske lang, men trenger fremdeles mye kunnskap :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit!

Veldig fin presentasjon. Alltid ålreit når det kommer menn hit, hehe. Kan gjerne få flere mannlige brukere! Høres ut til at du er aktiv med hunden, gleder meg til å lese mer om dere! Og selvfølgelig bilder, selv om svarte hunder er vanskelig å ta bilder av, ja :D Hehe..

Husk å lese gjennom Retningslinjene :D Og så må du bare spørre dersom det er noe du lurer på ellers om forumet, så må du bare spørre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen hei! Likkas favorittfigurant jo! :D Velkommen hit. fikk ikke inntrykk av at Kia var lat jeg da, ble helt støl i arma av å leke med henne på clickercampen jeg! Kjempefin hund du har, og så fikk Ann-Louise rett, hun ser ut som en flat skal også, gratulerer med cert, BIR og BIG plassering! B)

Hilde og Likka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen hei! Likkas favorittfigurant jo! :D Velkommen hit. fikk ikke inntrykk av at Kia var lat jeg da, ble helt støl i arma av å leke med henne på clickercampen jeg! Kjempefin hund du har, og så fikk Ann-Louise rett, hun ser ut som en flat skal også, gratulerer med cert, BIR og BIG plassering! B)

Hilde og Likka

Hehe, hun har den berømte av/på-bryteren som mange flat'er mangler. På siste dagen på clickercampen fant hun jo turboknappen også. Problemet mitt (luksusproblem kanskje?) er at hun ikke er så aktiv når vi ikke trener. Leker lite med andre hunder, løper lite, holder seg nær meg. Jeg har nok vært litt for raus med godbiter når vi går tur. Får se om det hjelper å slanke henne litt til :-)

Fint å se at det er "kjentfolk" her iallefall.

Hils Likka fra meg :-)

Møtte forresten Kate på NKK i Trondheim forrige helg, Andy gikk ut med blått dessverre, men hun klagde ikke, fikk mer tid til shopping :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...