Gå til innhold
Hundesonen.no

"Drypper" før hun bæsjer


Mirai

Recommended Posts

Har lagt merke til at det som oftest drypper når Mona bæsjer. Altså, rett før selve avføringen kommer ut, så kommer det noen blanke dråper. Hva er dette? Noe slags smøring? Eller er det noe jeg bør bekymre meg for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Selve avføringen ser helt fin ut, litt myk, men det har den liksom alltid vært på henne :D

da høres jo det greit ut :wacko: Svaret over var også meget riktig. Hvis det bekymrer deg finnes det tilskudd man kan gi i maten, men jeg ville ikke brydd meg hvis hunden ser frisk ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Ok, da gidder jeg ikke bekymre meg. Hun er jo i fin form ellers :D

Jepp. Det du kan gjøre, som uansett er bra for systemet på andre måter også er å helle litt vanlig biola oppi maten hennes :wacko: De fleste bikkjer syns også det er litt ekstra. Hvis avføringen til min har vært veldig bløt har jeg gjort det og sett forbedring med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hundene er jo i fin form selv om kjertlene er fulle :P Det er bare irriterende for dem og ikke minst illeluktende for oss :P

Hihi. Ja, jeg kan sikkert få kusina mi til å se på det også. Men det er som sagt ingen som er plaget med noe foreløpig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...