Gå til innhold
Hundesonen.no

Syste


Ricco

Recommended Posts

tenkte jeg skulle fortelle en historie om en Chihuahua som ei dame i lokalklubben vår har.

Hun har fått beskjed hos sin faste vetrinær mange, mange ganger om å slanke den. (Dette har pågått noen år.)

Må og nevne at han har vore undersøkt av samme vet. mange ganger.

Men ved en tilfeldighet så besøkte hun en annen vetrinær, og der lurte de på om de kunne få ta røntgen av hunden, og de fikk de selvsagt.

Vet dere hva de fant? Jo, en syste full av urin! Skal jeg og fortelle hvor mye veske den innholdt? Holdt dere fast: 2 LITER!!!!!!! Tenk det da på en så liten hund!!

Han hadde hatt det så lenge at de desverre måtte ta den eine nyren, men i dag så er han i full vigør igjen, og eigeren sier hun har ikke sett ham så glad og full av liv på lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så utrolig bra at han fikk det godt til slutt - det kunne jo faktisk gått ganske galt :( Utrolig at noen vetrinærer ikke ser sånnt... :evil:

Tenk så vondt det må ha vært, og han har kanskje i tillegg blitt satt på diett, når det ikke var noe galt med spisingen hans, huff stakar..

Noen ganger skulle man nesten ha ønsket at de kunne prate :mrgreen:

Hilsen Michelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkkar hund.

naboen til min mor og de hadde en gammel glandingshund på 16 år og hun la seg pluttselig ned på gulvet i stuen deres og hylte av smerte.

de for til dyrelegen med henne og der fant de en svults i magen hennes på størrelse med et hodet til en nyfødt unge og den hunden var sånn på størrelse med japanerene mine altså.

de prøvde å redde hunden men klarte det ikke for hun var så gammel og svultsen var så stor :) savner den lille damen litt men det er no sånt som skjer og hunden var jo så gammel også, de som eide den hadde hatt hunden siden den var 5 uker så det var en trist familie å besøke i noen uker etter at dette skjedde, men så hadde jo de andre dyr også så de måtte jo ta seg sammen for de andre hundene og kattenes skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...