Gå til innhold
Hundesonen.no

Nå skjer det saker her ja!


Maria

Recommended Posts

NÅ begynner det å skje ting med valpen som jeg skal få. Tispa har endelig fått løpetid og skal parres om 10 dager! Gleder meg masse! For da begynner endelig prosessen, selv om det er lenge igjen å vente.

Tispa som skal brukes heter:

Wildside's Joysea

Kjempesnill og grei, brun tispe fra Sandnes.

Bilde kan du se her:

http://home.online.no/~crysl/joysea/Joysea0002.jpg

Hannhunden som skal brukes heter:

Rödtop Care-er

Han er en nydelig sort hannhund fra sverige!

Bilde kan du se her:

http://vovve.net/i2/Rodtop/bambamhel.jpg

Så.. Hva syns dere?? Hehe! Håper det kommer masse hvite avtegn i kullet! Det tyder det i hvertfall på !! Og begge foreldre er fri for HD og har topp temperament! *glede seg* Det er ca. 50% sjanse for at det kommer en slik valp jeg har bestilt, så jeg krysser fingre og tær her nå!!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort og hvit er absolutt flottest :wink:  

Tror eg har treuffet på oppdrettern din begge ganger eg har vært på valpeshow eg :D  

Har vertfall sett en som er prikk lik harley før :D/

Hehe! Det kan godt hende du har. Hun har i hvertfall stilt i Ølen og et annet sted på kort tid. Hun har sikkert med seg Harley, og ei brun ungtispe som heter Shellsea. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vente tiden ja, vi ventet lenge vi og!! I julen satte vi oss på listen, så ventet vi på løpetid og alt dette!!! Vi fikk ikkke vite om vi fikk en av valpene før dagen før vi hentet han! Det var det værset, å ikke vite on en av de to nurkene var vår :) (Tispa fikk bare to valper, den ene var bestemt hvor skulle, den andre skulle vi få viss ikke eieren av hannen ville ha den. Heldigvis så hun nei, slev om hun drøyetr det så lenge hun kunne. Og heldig vis ble det vi som fikk han, det vart mangen som var på valpelisten :D

Vet dere 100% sikkert at dere får fra dette kullet??

Lykke til i venteperioden, det er absulutt værdt det!!!!!!!! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi vet ikke noe sikkert. Det kommer helt an på hvor mange valper som blir født i kullet. :roll:

Men oppdretter skal hjelpe meg å finne en valp hos en annen kennel om det ikke blir nok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh? Stilig! Ikke så mange portiser rundt omkring!

det bor en uklipt portis her på fjellhamar, og jeg støtte på den i dag. Den hadde stukket av, men jeg fikk ikke tak i den. Den løp i veien og holdt på å bli kjørt ned! :-o

Men jeg tror det gikk bra til slutt med den! :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...