Gå til innhold
Hundesonen.no

LABB Hundefor


Red Merle

Recommended Posts

Hehehe, noen er litt tregere enn andre :)

Men, for dem som undrer, så ska vi bytte til et fòr som heter Robur. Vi får kjøpt det av noboen vår, som driver aktivt med jakt hunder. Han mener at det er et bra fòr og at det er rimeligere enn LABB.

Så vi skal prøve ut dette fòret en stund.

Men, hittil er jeg ganske fornøyd med LABB. Eneste ulempen jeg ser, er mye bikkje-bærsj. Men, både Geisha og Misty fungerte greit på LABB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Aldri hørt om robur før jeg <_< men er det billig eller dyrt for? bare lurer :(

Hvis det er rimeligere enn Labb, er det jo billig. Men jeg har enda til gode å oppleve såpass billig fôr som samtidig er bra :rolleyes: Tar gjerne imot bevis på det motsatte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, jeg tror Robur er mye dyrere enn labb - Hvis du kjøper det hos en forhandler

Men vi får kjøpt en sekk på ca 20 kg for 250 spenn av naboen vår, som kjøper fra en bekjent av seg selv. Han betaler halve prisen av hva en sekk koster i en butikk. Så da tipper jeg en sekk koster til vanlig ca 500 spenn.

Jada, selvsagt skal jeg fortelle om hvordan det funker (på bikkjene mine i allefall) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labb er kanskje ikke det beste fòret i verden!

Men det er et greit billig fòr. Det er mye uenighet om det.

Det er bedre enn det foret som selges i daglivare foretinger.

Men det kommer jo helt ann på hunden og hvor mye mosjon hunden får og litt på rasen som noen sier.

Noen hunder bæsjer mere, andre ikke.

Mange hunder som reagerer på det med kløe og slikt. Men for noen ikke.

Det er så forskjellig fra hund til hund.

Mico bæsjer passe av det. men han løper en del med meg når jeg sykler nå.. så da skal vi nok bytte fòr på han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...