Gå til innhold
Hundesonen.no

Verdens kuleste blanding, Diesel =)


Bambii88

Recommended Posts

Diesel er en blanding av en Alaskan Malamute og Alaskan Husky.. En temmelig stri hund med andre ord. 8) .

Han ble skaffet som familiehund, men da familien ble større pga en liten baby ble det veldig vanskelig å ha diesel.. Derfor er han nødt til å få et krisehjem(!) og det haster.. Noe som er veldig synd :D , for Diesel er en ekstremt flott hannhund på 1.5år, kastrert.

:D Han har allerede noen som kan ta han, men huset deres er ikke oppe før sommer/høst tider, og Diesel trenger et krisehjem til da.. Det er ennå usikkert hvordan det blir om det funker hjemme eller ikke..

men, interesse? mail meg. Mvh Guro (bildet under er ikke av Diesel, men av en huns som ligner ekstremt mye)

bubblebambi@hotmail.com :D

diesel.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diesel går utrolig bra sammen med tisper. Han behandler dem som valper, lar de herse med han. :D . Hannhunder er han litt værre med :-o , møter vi på en veldig dominant hannhund jekker diesel seg opp og ypper seg på de.. noen som ikke er bra og som må sosialiseres bort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ønske jeg kunne ha han! Er han hos deg nå? Kan han noe lydighet? Eller er han bare en sånn hund som gjør hva han vil? :D Men hvis du lover at han blir gitt tilbake til høsten så skal jeg prøve å snakke med mamma :wink: For jeg får nok ikke lov til å ha han hvis det er en mulighet for at han blir her :D

Krever han veldig mye? Må han jobbes mye med? For jeg veit ikke om jeg har tid til det nå som jeg har en valp liksom :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...