Gå til innhold
Hundesonen.no

"Trekkbelte"


Recommended Posts

Kunne tenke meg et trekkbelte/magebelte med holder til vannflaske (min 1, helst 2), mulighet for å feste 2 hunder og stropper til å feste rundt lårene sånn at ikke beltet sklir oppover.

Noen som vet om noe sånt eksisterer?

Monica :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Jeg er og på jakt etter et slikt belte, og har endt opp med Baggen. På dette jaktbeltet (som du kan få kjöpt uten rompevesken også, 545SEK i sverige...) er det en "reim" som ligger utenpå selve beltet (i tillegg kan du velge enkel eller dobbel strikk..) som du kan feste drikkeflaske hodere i (så mange du vil... :)

Jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Jeg er og på jakt etter et slikt belte, og har endt opp med Baggen. På dette jaktbeltet (som du kan få kjöpt uten rompevesken også, 545SEK i sverige...) er det en "reim" som ligger utenpå selve beltet (i tillegg kan du velge enkel eller dobbel strikk..) som du kan feste drikkeflaske hodere i (så mange du vil... :D

Jo

Takk for tips, skal sjekke det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenke meg et trekkbelte/magebelte med holder til vannflaske (min 1, helst 2), mulighet for å feste 2 hunder og stropper til å feste rundt lårene sånn at ikke beltet sklir oppover.

Noen som vet om noe sånt eksisterer?

Monica :rolleyes:

Jeg vet at "kennel" har et belte med 2 flasker. Tror det kun er en krok på belte (hvis du mente du ville ha en krok per hund). Jeg har et belte med en krok, det går fint an å ha to hunder på den :) Forsto ikke helt hva du mente med at du kunne feste den rundt låret, for at den ikke skulle skli opp. Men mitt belte er så bret bak på ryggen at det ikke gjør det ;)

Her er hjemmesiden til Kennel: http://www.kennel-utstyr.no/hund.htm

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsto ikke helt hva du mente med at du kunne feste den rundt låret, for at den ikke skulle skli opp. Men mitt belte er så bret bak på ryggen at det ikke gjør det :)

;)

Takk for link ;)

Noen av beltene bl.a baggens modell(er) leveres med lårstropper, med samme funksjon somen Klatresele, altså å holde beltet på hoftene slik at det ikke sklir for langt opp over midjen.

Hadde et gresshoppa (tror jeg) belte før, men det sklei opp hver gang hunden trakk litt ekstra i, var ikke videre behagelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for link :)

Noen av beltene bl.a baggens modell(er) leveres med lårstropper, med samme funksjon somen Klatresele, altså å holde beltet på hoftene slik at det ikke sklir for langt opp over midjen.

Hadde et gresshoppa (tror jeg) belte før, men det sklei opp hver gang hunden trakk litt ekstra i, var ikke videre behagelig!

Okey ;) Jeg har ikke sett slike stropper på kennel sine. Men som sakt så har ikke mitt hatt noe problemer med det ;) Kennel har også en ryggsekk med belte. Er ikke sikker om den står på hjemmesiden. Har hele katalogen jeg, så jeg ser bare i den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...