Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg har mistet Walther.


Tina

Recommended Posts

Walther er i dag blevet aflivet. Vi var ved dyrlægen tidligt i morges, og nu er min kære Walther borte.

Jeg er helt nede...kræft er en ond sygdom. Savner ham så meget.

Vi skulle have været ude og se på en ny hund her i weekenden, men kan slet ikke overskue det nu. Jeg vil bare have Walther tilbage. Undskyld, jeg havde bare lige behov for at få det ud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tak for sympatien. Han har været så træt på det sidste. Nu ved jeg da hvorfor.

Han kunne nok have levet lidt længere med kræften men min kæreste og dyrlægen blev enige om at det var bedst for ham at komme herfra mens han havde det nogenlunde. Nu har de stukket og prikket i ham nok. Det er det bedste at han ikke skal udsættes for mere, men hvor er det svært at han ikke er her mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Walther er i dag blevet aflivet. Vi var ved dyrlægen tidligt i morges, og nu er min kære Walther borte.  

Jeg er helt nede...kræft er en ond sygdom. Savner ham så meget.  

Vi skulle have været ude og se på en ny hund her i weekenden, men kan slet ikke overskue det nu. Jeg vil bare have Walther tilbage. Undskyld, jeg havde bare lige behov for at få det ud.

Du har min fulle sympati. Jeg vet akkurat hvordan dere har det nå. Det er ikke mer enn 4 uker siden vi og måtte ta den tunge bestemmelsen å avlive vår elskede Hero.

Det er så tomt og stille når de er borte...

Men om det er noen trøst for dere så synes jeg dere tok en riktig besluttning, han fikk forlate dere med verdighet og fikk slippe å ha det mer vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tak for de søde ord allesammen. Det hjælper virkelig at fortælle om det herinde, hvor folk forstår, hvor ondt det gør.

Jeg er nu også glad for, at vi tog beslutningen...han skulle ikke gå og have det dårligt for vores skyld.

Her er frygtelig stille idag og Mille kan ikke forstå, hvor Walther kan være. Hun leder hele tiden efter ham. Stakkels lille.

Men livet går videre og vi skal nok alle få det godt igen, selvom det er svært lige nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nei, så ufattelig trist!

Vet hvordan det føles... Mistet selv min elskede Balder i sommer. Jeg tenker på han så ofte, og må gråte når jeg ser alle de flotte bildene av han :)

Det er så trist..... :D Han skulle også fylle 8 år...

Lykke til videre.

Snart håper jeg du kan se tilbake på bildene du har av ham, og smile over alle hans rampestreker, og le over hvilken fantastisk hund han var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...