Gå til innhold
Hundesonen.no

Morsomt bilde!!


Cavalier&Collie

Recommended Posts

Hunden min Balto er en pinnoman.. Kan finne på å prøve å ta med seg greiner så enda sitter fast på trær.. Litt humor.. Men så blir han så frustrert når han ikke får det til.. Ikje alltid lett å forstå dei. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikkja vår er og pinnoman, men vi må venne han av med det. Han drar jo ned trær og river oss over ende når han kommer løpende mot oss med det...

Bare jeg tar opp en barnål og sier "Hva er det Rocky" så går han helt amok, piper og ynker seg som bare det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan bli litt problemer med det..

Hvis jeg ikke gidder å hive pinnen til han, så kan han sitte rett forann meg i halvtime å vente på at jeg skal hive den.

Og da lager han ganske mye oppstyr over det.

Prøver å vende han av med det, men ikke så lett når det ligger pinner overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn gjør Vicky også... Hun tar alt hun finner..... En gang bærte hun og søsteren hennes en stor tømmerstokk hjem... da var de slitne... de er jo tross alt bare to aussier! Gjenstands glede kan man lære inn fra hunden er valp. Vicky apporterte pinner og leker da hun var 4-5 uker..... I valpekassa.... Da hjalp jeg til for å gjøre henne mest mulig gjenstands glad. Da jeg fikk henne hjem lærte jeg henne å bære metalsjeer for at hun skulle være klar til metall apporten.... Nå elsker hun den mer enn alt på denne jord!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å hente den pinnen her da!! :D  ;)  

Da må du være ivrig ;)  ;)  ;)  ;)  ;)  :roll:  

http://www.poweraussie.com/aussie_woodstic...d_sticks_40.jpg

det derre var da ingenting det sjekk disse bildene da, jeg har nemmelig passet en pinnoman av en schæfer og han gjorde det sånn når han ville han seg en pinne å henge i! :)

Bonzo001.jpg

Pinner er kjempegøy synes Bonzo.

Bonzo.jpg

Kan ikke leve uten dem.

dette er gammle bilder av en hund som ikke lengre lever, han ble 11 år, så det er jo ikke så gale for en hund som hadde store problemer med hd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes ikke synd i hunden, skulle bare sett pupillene hans når en sa ordet PINN, de ble bittesmå skulle tro hunden var dopet eller noe sånnt.

en schæfer som til og med samborene min likte og han liker ikke den rasen (ble angrepet av en som barn og det sitter i enda).

men Bonzo likte han for hunden var jo snill som et lam. bare litt rar i hodet når det kom til pinner, baller, bilhjul (ikke som var på bilene altså) og slike ting. alt som kunne kastes til han var gøy det han likte best var pinner og tomme brusflasker for de laget så gøy lyd.

grunnen til at han var sånn var at de som eide han hadde aktivisert han med pinnekasting som valp og etter det så ble han en pinnoman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt som kunne kastes til han var gøy det han likte best var pinner og tomme brusflasker for de laget så gøy lyd.

:D;);) Laurelle var også vill eller brusflasker!!!!!!! Hun tyggde på de til de var ødelagte og ikke kom m noen lyd mer og da var de ikke morsome lengre! Da så hun på meg og d var som om hun sa NEXT!!! ;):)

Schäfere assa.... :roll: :wink::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...