Gå til innhold
Hundesonen.no

"I gamledager greide hundene seg fint på restemat, de døde ikke av det"


Wheaten terrier

Recommended Posts

Hvor har du hørt det? Hundemat er jo laget nettopp for hunder, så hvorfor skulle de ikke ha godt av å få bare det?

Fordi noen hunder har allergier, hvorpå kan reagere på tørrforet. Se på Marit sin hund Buffy, hun gikk på rått kjøtt ++ og allergiplagene ble borte. Det samme skjedde med min gamle hund, over på rått kjøtt ++ borte var alle plagene han hadde. Det er jo en del konserveringsmiddel + annet humburg jeg ikke aner hva er. Kunsting er det lell. Ikke alle tåler dt så godt. Da kan vi sikkert skli videre ut på avl og oppdrettsdiskusjoner :)

Mvh

Margrete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi noen hunder har allergier, hvorpå kan reagere på tørrforet. Se på Marit sin hund Buffy, hun gikk på rått kjøtt ++ og allergiplagene ble borte. Det samme skjedde med min gamle hund, over på rått kjøtt ++ borte var alle plagene han hadde. Det er jo en del konserveringsmiddel + annet humburg jeg ikke aner hva er. Kunsting er det lell. Ikke alle tåler dt så godt. Da kan vi sikkert skli videre ut på avl og oppdrettsdiskusjoner :)

Mvh

Margrete

Men denne nevnte hunden gikk jo også på hundemat. Eler kanskje det menes at tørrfôr er lik hundemat, og at ikke noe annet er hundemat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men denne nevnte hunden gikk jo også på hundemat. Eler kanskje det menes at tørrfôr er lik hundemat, og at ikke noe annet er hundemat?

Kverulant! Jeg forsto det dithen at det var tørrfor det var snakk om. Var det ikke så ber jeg så ydmykt om unnskyldning for å ha blandet meg inn i diskusjonen :rolleyes:

Margrete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kverulant! Jeg forsto det dithen at det var tørrfor det var snakk om. Var det ikke så ber jeg så ydmykt om unnskyldning for å ha blandet meg inn i diskusjonen

Margrete

Det stod hundemat, og det finnes, som du vet, andre sorter hundemat enn tørrfôr. Du kan gjerne ta tilbake det med å kalle meg kverulant, takk! Hvis det kun var snakk om tørrfôr så burde det vært spesifisert, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stod hundemat, og det finnes, som du vet, andre sorter hundemat enn tørrfôr. Du kan gjerne ta tilbake det med å kalle meg kverulant, takk! Hvis det kun var snakk om tørrfôr så burde det vært spesifisert, etter min mening.

Mente ikke kverulant på en stygg måte, kom nok ikke godt nok frem :) Og helt enig i dette med spesifikasjon.

Margrete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Mente ikke kverulant på en stygg måte, kom nok ikke godt nok frem :D
Synes dere skulle slutte å krange slik, jeg.

m v h

en hemmelig beundrer av dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
:unsure: Ja sukk! de gode gamle dager ja, det minnes jeg med stor glede :huh: Det var da vi alle spiste sunt da, alt hemelaget den gangen, klart hundene overlevde på det, men ka i heeeel... er det vi spiser i dag da dokkar.... Pizza ....macdonald .........gilde pølser sennep og ketjup, ikke rart hundene av og til når de for smake må løpe ut på do gi hunden en gilde pølse og stakkeren kjenner det snart i baken, ja ja . Jeg har lært av mine feil mine hunder får tørr for. puh. :huh:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...