Gå til innhold
Hundesonen.no

Storpuddel?


sonja89

Recommended Posts

Mico&linn:Det virket som en måtte å nedverge henne på!

Du kunne heller bare holdet det for deg selv!

Det mener i såfall jeg!

Det er på ingen måte snakk om å nedverdige noen!(Eg og kan bruke utropstegn)

Det er her KUN snakk om å prøve å gi forhåpentligvis noen gode råd...

Sonja 89:Dere får meg til og høres ut som en dum liten vil-ha-får-så-kaste- jente, uten og kjenne meg.

Det er heller ikke meningen. Det er et ærlig forsøk på å få deg til å kanskje bruke litt lenger tid på det med å få hund nr 2. Og det er jo du selv som har informert om at Theodor ER nervøs og som du fortsatt trenger en del tid til å jobbe med. Grunnen til at eg har engasjert meg i dette er faktisk for at du kanskje kan slippe å oppleve det at du en dag må innse at desverre så har du tatt på deg for mye med hund, utdannelse og alt sånt. Jeg har selv gått i den fellen en gang for lenge siden, og kan bare si at det er forferdelig vondt og sårt å måtte oppleve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Ricco har opplevd selv å ikke greie det så skjønner jeg godt at hun får vondt i magen av å tenke på at andre skal gå i samme fella. :D

Synes storpuddlene er flotte jeg da, tror de er veldig undervurderte.

Mange som tror puddler er så dumme, men de er jo intelligente hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver ikke krangle på noen måte.

Men synes ting kan bli sakt anderledes.

Hadde noen sakt sånn: Jeg får vondt i magen av å tenke på det!

Hadde jeg bli SKIKKELIG lei meg!

Det går ikke ann å si ting til folk uten og tenke seg om!

Jeg er blitt nedverget hele livet mitt! Jeg har selvtelitt MINUS 1000000000!

Man kan såre folk meå og si slik!

Og det er dårlig å trekke frem at jeg skriver ! etter hver settning! Det er en stygg vane jeg har. Sorry Meg!

Jeg ville bare få frem at du trengte ikke srkive den setningen! Alt det andre du sa er jeg HELT ENIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er dårlig å trekke frem at jeg skriver ! etter hver settning! Det er en stygg vane jeg har. Sorry Meg!

Uvaner har jeg mange av selv, men det er bare de rundt meg som egentlig merker dem - og sånn tror jeg det er med de fleste... :wink: Men som sagt: Dette er off topic, og har langt ifra noe med rasen puddel å gjøre. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk blir såret av forskjellige ting, du reagerer sterkt på dette andre noe annet.

Man kan ikke skrive så mye på nett om man skal tenke på hvordan ver enkelt vil reagere.

Synes det er flott når folk sier ting rett ut jeg.

På nett så må man jo ofte tåle en trøkk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...