Gå til innhold
Hundesonen.no

Olje!


Heidi

Recommended Posts

Har hørt fra mange at Olivers har en kjempe bra olje til hunder! Noen herinne som har prøvd denne eller bruker den?

Kunne godt tenkte meg og prøve den, da jeg bare har hørt positive ting om den. Tror jeg vil bestille en med neste gang jeg skal ha hundefòr :D

Er der noen som bruker noe i tillæg til fòret som olje,ølgjer eller sånn?

Selv bruker vi ikke rigtig noe i maten til hunden, men vi gir ham litt ølgjer engang i blant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinka får Biola hver tredje dag omtrent. Gammel vane, hun fikk det nemlig hver dag som valp. Synes det er greit å bruke, det er jo bare godt for magen hennes. Og får hun rester så får hun også Biola oppi, fordi restene kanskje er litt uvante for henne og derfor kan gi dårlig mage. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
jeg får mitt olivers for i morgen og da får jeg oljen også.. gleder meg til å se om det funker..

Hva er det for en olie du har bestilt? Der er en med hvitløk og så en som heter omega boost eller noe. Den har vi bestilt og fik den for 2 dager siden. Og jeg sier bare ÆÆSSJJJ hvor den lukter. Idag måtte jeg ta en klesklyper på nesen for jeg kan virkelig ikke li den lukt barfy

Hadde jeg vidst at det luktet sånn, havde jeg ikke kjøpt det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det for en olie du har bestilt? Der er en med hvitløk og så en som heter omega boost eller noe. Den har vi bestilt og fik den for 2 dager siden. Og jeg sier bare ÆÆSSJJJ hvor den lukter. Idag måtte jeg ta en klesklyper på nesen for jeg kan virkelig ikke li den lukt barfy

Hadde jeg vidst at det luktet sånn, havde jeg ikke kjøpt det :D

hmm.. det vet jeg ikke.. kjenner dem som selger det så ba bare om å få den "gode" oljen med:) hehe.. får se senere når jeg får det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp det stemmer det de har en golden og 3 leonbergere eller har de fåt seg enda en til?? husker ikke helt er en stund siden vi har besøkt de.

ja de er i HSD begge to akkurat som din mor og min samboer ha ha ha, landet er mindre enn vi tror he he he :D

de pleier å stille ut og vi pleier å reise sammen med dem av og til på utstillinger, tenk at de bare har hannhunder da.også 4 i tallet, minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...